آفتاب

چرا باید مرگ بر آمریکا بگوییم؟/ پاسخ سیدرضا اکرمی را بخوانید

چرا باید مرگ بر آمریکا بگوییم؟/ پاسخ سیدرضا اکرمی را بخوانید

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از 28 مرداد 32 تا همین امروز از آمریکا جز حیله و نیرنگ ندیدیم. این کشور ثابت کرده است ;i هیچ گاه نمی توان از مکر او ایمن بود.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به تاکید رهبری در رابطه با موضوع "نفوذ" اظهار داشت: حدیثی از ائمه اطهار وجود دارد که می گوید "تا هنگامی که ندیده ای شیطان مرده است از مکر او ایمن مباش". بر همین مبنا ما هم اگر آمریکا را شیطان می دانیم که م یدانیم هرگز نباید از مکر و نیرنگ آن غافل باشیم. 

وی با بیان اینکه 11 ساله بودم که کودتای 28 مرداد 32 را تجربه کردم، اظهار داشت: من آن روز دیدم که مردم از صبح تا ظهر زنده باد مصدق و مرگ بر شاه می گفتند، اما از ظهر به بعد شعارها به مرگ بر مصدق و زنده باد شاه تغییر کرد! و این نتیجه نقشه ها و برنامه ریزی آمریکا و انگلیس بود.
اکرمی تاکید کرد: ما از آن روز به بعد از آمریکا جز حیله و نیرنگ ندیدیم. بعد از انقلاب هم از جنگ تحمیلی گرفته تا برقراری تحریم ها، آمریکا همه تلاش خود را کرده تا انقلاب را زمین بزند. به همین دلیل شعار مرگ بر آمریکا همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تجربه و آگاهی بیشتری که دارند، از مکر آمریکا آگاه هستند و بر همین اساس نسبت به نفوذ آن هشدار می دهند، گفت: درست است که آمریکا در این مسیر تنها نیست و دیگر کشورها از جمله انگلیس و فرانسه و ترکیه و عربستان هم به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی هستند، اما آمریکا به عنوان «امام الکفر» مکرش از همه بیشتر است.
اکرمی ادامه داد: همین الان با اینکه بعد از مدت ها مذاکرات هسته اي بالاخره تواف و برجام امضا شد، اما آمریکایی ها به جای نشان دادن حسن نیت، مرتب از ادبیات تهدید استفاده می کنند. در واقع آنها به دنبال سلطه دیگری هستند.
وی با رد برخی از تحلیل ها مبنی بر اینکه برجام امکان نفوذ را تسهیل کرده است، گفت: اگر برجام به درستی اجرا شود، راه نفوذ بسته خواهد بود. اما اگر درست اجرا نشود نه فقط برجام بلکه در رابطه با هر موضوعی همیشه خطر نفوذ دشمن وجود دارد. 

وی تاکید کرد: دولت تحت فرامین رهبری، کاملا به هوش است که راه نفوذ را در کشور ببندد. 

27214

 

کد N1016086

وبگردی