آفتاب
شاهزاده مخالف سعودی فاش ساخت:

وجود شعبه ضد شیعی در دستگاه اطلاعاتی عربستان

وجود شعبه ضد شیعی در دستگاه اطلاعاتی عربستان

«ترکی بن بندر» شاهزاده مخالف سعودی در سخنانی با اشاره به اقدامات سعودیها برای خدشه وارد کردن به چهره شیعیان، تصریح کرد: آل‌سعود برای این کار، شعبه‌ای تحت عنوان شعبه «رافضی ها» را تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «المسله»، «ترکی بن بندر» شاهزاده مخالف سعودی در سخنانی از تلاش سعودیها برای خدشه وارد کردن به چهره شیعیان در نزد افکار عمومی جهانیان پرده برداشت.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: سعودیها شعبه ای را تحت عنوان شعبه «رافضی ها» در داخل دستگاه اطلاعاتی تشکیل داده اند که مأموریت اصلی اعضای آن توطئه علیه شیعیان و خدشه وارد کردن به چهره آنها در نزد افکار عمومی است.

وی ادامه داد: سعودیها این اقدام را از طریق انتشار کتاب هایی با محتوای کاملا نادرست و نشر اکاذیب به ویژه در جریان مراسم حج و همچنین تحریک مردم به کشتار مسلمانان شیعه انجام می دهند.

این شاهزاده سعودی همچنین اظهار داشت: بودجه ای که آل سعود برای این شعبه ضد شیعی در نظر گرفته است، با مجموع بودجه سالانه سه کشور تونس، اردن و یمن برابری می کند.

گفتنی است، «ترکی بن بندر» شاهزاده سعودی، مقیم پاریس پایتخت فرانسه بوده و مخالف سرسخت مقامات سعودی است. وی در این ارتباط می گوید: «من توسط علمای نادان سعودی به عنوان کافر شناخته شدم، زیرا دست بیعت به مقامات سعودی ندادم».

کد N1015481

وبگردی