آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 13 آبان

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 13 آبان

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سیزدهم آبان که در تقویم رسمی کشورما به عنوان " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نام گرفته است، نقطه عطفی در تاریخ ایران عزیز است. وجه مشترک سه واقعه بزرگ و سرنوشت سازدر این روز، آن را به نماد و سمبلی از مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی بدل ساخته است و استقلال طلبی ، آزادی خواهی و عزّتمندی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران را در صحیفه تاریخ به ثبت رسانده است.

سیزدهم آبان ماه سال 1343، سالروز تبعید بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام روح الله (ره) به ترکیه، سیزدهم آبان 1357 یادآوره خاطره تلخ به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به استکبار توسط عوامل رژیم منحوس پهلوی مقابل دانشگاه تهران و سیزدهم آبان ماه سال 1358 سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) است که در قاموس انقلاب اسلامی ایران، امام امت(ره) نام " انقلاب دوم " را بر آن نهاد. این اتفاقات که هریک برگی از تاریخ مبارزات ملّت ایران علیه استکبارجهانی است، درخشش خاصی به یوم الله سیزدهم آبان بخشیده است.

امروز و با گذشت سالها از آن وقایع تاریخی، هنوز دشمنی های آمریکا و سردمداران مستکبراز اذهان ملت ایران زدوده نشده است و به هرگوشه ای از تاریخ ایران عزیز که نگاه کنید نشانه هایی ازآن دشمنی ها و ظلم ها دیده می شود چرا که خوی دشمن تغییر نکرده است و تا زمانی که ملّت ایران بر اصول و ارزش های خود تأکید می کند و تا هنگامی که فریاد عدالت طلبی در جهان سر می دهد، عداوت دشمنان نیز ادامه پیدا می کند.

امروز جوانان پرشور ایران فریب وعده های رنگارنگ دشمنان را نخواهند خورد و با اقتدا به رهبر فرزانه انقلاب، پرچم استکبار ستیزی ملّت ایران را همچنان برافراشته نگاه خواهند داشت.

جامعه اسلامی مهندسین، به عنوان ذره ای از اقیانوس بیکران ملّت ایران بار دیگربا صدایی رسا، فریاد " مرگ بر آمریکا " سر می دهد و ملّت حماسه ساز ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت می نماید تا همگان نظاره گر اتحاد و انسجام این مّلت بزرگ و آرمان خواه بر ضد مستکبران در جهان باشند.

انتهای پیام

کد N1015469

وبگردی