آفتاب
اجمالی/شریعتمداری در همایش «نفوذ ممنوع»:

هدف نفوذنابودی موجودیت ماست/مرگ برآمریکاقطب‌نما شناسایی دشمن اصلی

هدف نفوذنابودی موجودیت ماست/مرگ برآمریکاقطب‌نما شناسایی دشمن اصلی

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» قطب‌نمایی است که دشمن اصلی را نشان می‌دهد تا نگاه ما به جوانب فرعی و مسائل پیرامونی منحرف نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش «نفوذ ممنوع» که عصر امروز سه شنبه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به مساله نفوذ دشمن اظهار کرد: در مساله نفوذ در قدم اول باید تابلویی داشته باشیم و روی آن نقطه‌ای که ایستاده‌ایم را ترسیم کنیم و ببینیم اصل ماجرا چیست زیرا تا اصل ماجرا را ارزیابی نکنیم، نمی توانیم فلش‌های نفوذ را کشف کنیم.

وی افزود: درگیری ما با آمریکا ماهوی است، یعنی ماهیت‌هایمان با یکدیگر درگیر است و اینطور نیست که بر اساس یک اتفاق کدورتی میان ما و آمریکا به وجود آمده باشد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: مادامی که در نسخه حکومتی به اسلام ناب تکیه داریم و از آنجا که اسلام ناب ظلم ستیز است، طبیعتا نظام سلطه بین‌الملل به تخاصم در مقابل ما قرار خواهد گرفت.

شریعتمداری تاکید کرد: ماهیت ما که ظلم ستیز است با ماهیت نظام سلطه که به ظلم و غارتگری تکیه دارد، با یکدیگر درگیر است و هنگامی پایان می یابد که یا ما از نسخه حکومتی یعنی همان اسلام ناب دست بکشیم، یا اینکه حریف از خوی استکباری جدا شود.

وی تصریح کرد: طبیعی است که نباید دشمنی این دشمن قسم خورده و ماهوی را فراموش کرد و امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند امام(ره) می فرمود «هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید». بر اساس گفته رهبر انقلاب شعار «مرگ بر آمریکا» منظور ملت آمریکا نیست بلکه حاکمیت دولت آمریکا است. این شعار قطب‌نمایی است که دشمن اصلی را نشان می دهد تا نگاه ما به جوانب فرعی و مسائل پیرامونی منحرف نشود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اساسا نفوذ به معنای ورود پنهان برای آسیب رساندن به حریف است، گفت: هدف نفوذ در مسیری تعریف می شود که در آن درگیری ها پدید آمده است و از آنجا که موجودیت ما با نظام سلطه در تقابل است، طبیعی است که فلش اصلی نفوذ مقابله با موجودیت ما است.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: برخی اوقات نفوذ برای یک عملیات تخریبی و تروریستی است. این نوع نفوذ اهمیت چندانی ندارد و مساله اصلی نفوذ این نیست؛ نفوذی که برای عملیات تروریستی انجام می گیرد پس از رسیدن به هدف ماموریتش تمام می شود. این نوع افراد نفوذی، اشخاصی معمولی هستند و تابلوی مشخصی ندارند و شناسایی آنها کار مراکز اطلاعاتی و امنیتی است نگاه ما در بحث نفوذ شناختن این نفوذی ها نیست.

 

ادامه دارد...

کد N1015438

وبگردی