آفتاب

کامرون همچنان بر رای پارلمان برای گسترش عملیات علیه داعش تاکید دارد

کامرون همچنان بر رای پارلمان برای گسترش عملیات علیه داعش تاکید دارد

دولت انگلیس امروز (سه‌شنبه)‌ اخبار منتشر شده درباره انصراف کامرون از به رای گذاشتن پیوستن لندن به حملات هوایی علیه داعش در سوریه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، برخی نشریات در انگلیس اخیرا گزارش داده بودند که دیوید کامرون، نخست وزیر این کشور طرح خود برای کسب موافقت پارلمان جهت گسترش حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش از عراق به سوریه را کنار گذاشته است.

همچنین یک کمیته قانونگذاران انگلیسی نیز اعلام کرد، انگلیس نباید این کار را بدون راهبرد روشن برای شکست گروه تروریستی داعش و برقراری صلح در این کشور انجام دهد.

با این حال دفتر دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که موضع وی تغییر نکرده و همچنان خواهان یک رای گیری در پارلمان بدون حمایت گسترده از طرحش در مجلس عوام نیست.

یک منبع خبری در دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد: او موکدا گفته است که ما تنها زمانی برای ارائه این طرح به مجلس عوام می‌رویم که یک اتفاق نظر واضح در مورد آن وجود داشته باشد.

اخیرا کمیته امور خارجه مجلس عوام انگلیس متشکل از قانونگدارانی فراحزبی که سیاست خارجه این کشور را بررسی می‌کنند، اعلام کرد که تمرکز کامرون بر پیوستن به حملات هوایی علیه داعش در سوریه غیر منسجم بوده و موجب انحراف توجه می شود.

انتهای پیام

کد N1015430

وبگردی