آفتاب
نماینده محلات در نطق میان دستور:

مسئولان در برابر نص متقن نامه رهبری درباره برجام اجتهاد نکنند

مسئولان در برابر نص متقن نامه رهبری درباره برجام اجتهاد نکنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: مسئولان بعد از ابلاغ نامه تاریخی رهبر انقلاب درباره برجام، در برابر این نص متقن اجتهاد نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و با یادآوری جنایت‌های دولت آمریکا نسبت به ملت و دولت ایران اظهار داشت: کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمایت از شاه، حمایت از صدام در حمله به ایران و حمایت آنها از تروریست‌هایی که ۱۷ هزار ایرانی را به شهادت رسانده‌اند، هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز «مرگ بر آمریکا» است، تصریح کرد: «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر تجاوز، زورگویی، استانداردهای دوگانه، قتل بیگانگان به بهانه‌های واهی و مرگ بر پرورش تروریست‌های تکفیری.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: چه خوش‌خیال هستند آن کسانی که تصور می‌کنند آمریکا از خوی وحشیگری خود دست برداشته است؛ سوال اساسی این است که آیا امروز آمریکا آدم شده است!؟

سلیمی ادامه داد: سوال اینجا است که دخالت‌های آمریکا در کشورهای مختلف جز پریشانی چه ارمغانی داشته است؟

رصد دقیق روند اجرای برجام از الزامات مهم اجرای برجام است

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره الزامات ۹ گانه اجرای برجام اظهار داشت: بعد از نامه تاریخی مقام معظم رهبری امید است مسئولان در برابر این نص متقن اجتهاد نکنند و تأویلات عجیب و غریب نیز به مثابه بهانه‌های بنی‌اسرائیلی است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد: رصد دقیق روند اجرای برجام توسط طرف مقابل، از الزامات مهم اجرای برجام است.

سلیمی گفت: ملت و رهبری اجازه نفوذ را نخواهند داد، اما از کید دشمن نباید غافل بود.

دخالت لایه‌های پایین دولت در انتخابات آینده

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه نطق خود با اشاره به تلف شدن ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از ثروت ملی به خاطر رکود و مشکلات بازار بورس تاکید کرد: حل این مشکلات نیازمند عزم ملی است؛ پاک کردن صورت مساله کارساز نیست و تیم اقتصادی دولت باید به صورت هماهنگ برای حل مساله اقدام کنند.

سلیمی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و با تاکید بر لزوم بی‌طرفی مجریان در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: برخی گزارش‌های تایید نشده حاکی از دخالت لایه‌های پایین دولت در انتخابات است که این باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: امید است آقایان در عمل و نه در شعار، به حق‌الناس بودن رأی مردم التزام داشته باشند.

کد N1014994

وبگردی