آفتاب
در تذکرات کتبی نمایندگان مطرح شد؛

تذکر 16نماینده درباره دایرشدن کافه به سبک غربی و رستوران آمریکایی

تذکر 16نماینده درباره دایرشدن کافه به سبک غربی و رستوران آمریکایی

16 نماینده مجلس نسبت به جلوگیری از دایر کردن کافه با سبک غربی و رستوران آمریکایی به وزرای کشور و صنعت تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان توسط هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مورد لزوم پیگیری برای عرضه مناسب آثار فرهنگی ایران در کشورهای دیگر که مورد توجه قرار می‌گیرد، به رئیس‌جمهور کشورمان و همچنین قاسمی درباره توضیح علت نمایش پرچم ایران بدون آرم الله با حضور یکی از عناصر فتنه در دانشگاه بجنورد به وزیر علوم تذکر داد.

همچنین مهدی کوچک‌زاده، علی مطهری، حمید رسایی، نصراله پژمان‌فر، مرتضی آقاتهرانی، رضا آشتیانی، سید علی طاهری، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمود نبویان، بیژن نوباوه، جواد کریمی قدوسی، احمد سالک، حسین‌زاده بحرینی، محمد دهقان، علی‌اصغر زارعی و سید مرتضی حسینی به وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت درباره جلوگیری از دایر کردن کافه با سبک غربی و رستوران آمریکایی برای ارائه مرغ سوخاری که به معنای تجمل‌گرایی بوده و خارج از عرف اسلامی است، تذکر دادند.

همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع در تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و به وزیر کار درباره تعیین تکلیف کارگران پنهان تذکر داد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان نیز به رئیس‌جمهور درباره ضرورت تدوین برنامه ششم توسعه و ارائه آن به مجلس تا قبل از ارائه لایحه بودجه تذکر داد.

همچنین 240 نفر از نمایندگان در نامه‌ای از مسئولان دانشگاه آزاد و کمیته سه نفره پذیرش دانشجو تشکر کردند.

 

 

کد N1014844

وبگردی