آفتاب

انتقاد رسایی از اجرای برجام

انتقاد رسایی از اجرای برجام

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز از اجرای برجام توسط دولت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید رسایی نماینده تهران اظهار کرد: بر اساس نامه رهبری قبل از دریافت هرگونه تضمین کتبی از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا نباید برجام و جمع‌آوری سانتریفیوژها اتفاق بیفتد، ولی ما امروز شاهد جمع‌آوری سانتریفیوژها در نطنز هستیم. آقای ابوترابی شما که رئیس مجلس هستید و خلاف قانون به جای 15 دقیقه 30 دقیقه پیش از دستور صحبت کردید ای کاش به این نکته نیز اشاره می‌کردید تا حرف رهبری زمین نماند.

وی مدعی شد: من صبح به آقایی نارضایتی خود را از جمع‌آوری سانتریفیوژها گفتم که او نیز جواب داد که ما خدمت مقام معظم رهبری رفته‌ایم و ایشان نیز اقدامات عملی را پذیرفته‌اند و عرض من این است که باید این بازی‌ها تمام شود؛ چرا که ایشان وقتی یک مسأله‌ای را علنی مطرح می‌کنند و بعد یک عده‌ای می‌گویند ما رفته‌ایم و خصوصی این مسأله را با ایشان حل کرده‌ایم پذیرفتنی نیست و این اقدام دولت غیرقابل قبول است.

به گزارش ایسنا، پس از تذکر رسایی، ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: همانطور که شما در مورد نطق پیش از دستور صحبت کردید من یک وقت محدودی دارم و می‌خواستم عرایض خود را در همان 15 دقیقه به پایان برسانم، اما چون بحث اربعین و جانباختگان حادثه منا نیز بحث مهمی بود من به این موضوع نیز پرداختم.

انتهای پیام

کد N1014608

وبگردی