آفتاب
رسایی در تذکر شفاهی؛

چرا قبل از اخذ تضمین کتبی سانتریفیوژها جمع شده اند؟

چرا قبل از اخذ تضمین کتبی سانتریفیوژها جمع شده اند؟

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه سانتریفیوژها در نطنز در حال جمع شدن است، گفت: مهمتر از شعار مرگ بر آمریکا، زمین نمایندن حرف رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به محمدحسن ابوترابی که ریاست جلسه علنی را برعهده دارد، گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس، ریاست جلسه می تواند یک ربع درباره مهمترین موضوعات موجود صحبت کند که امروز شما نیم ساعت صحبت کردید.

وی افزود: لازم است در این ایام حداقل شما سه نفر که ریاست جلسه را برعهده دارید توجه کنید که درحال حاضر بند اول فرمایش رهبری این است که با توجه به اینکه لغو تحریم ها مهمترین مسئله در مذاکرات بوده و برجام نتوانسته تضمین های لازم را در این باره بدهد، قبل از هر اقدامی رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا باید کتباً در این باره تضمین دهند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی در اینباره صورت نگرفته است، ادامه داد: سانتریفیوژها در نطنز در حال جمع شدن است بنابراین مهمتر از شعار مرگ بر آمریکا که در جلسه امروز گفتیم، این است که حرف رهبر انقلاب زمین نماند و دولت در این باره اقدام کند تا آمریکا و غرب تضمین های کتبی را در اینباره بدهند.

رسایی خاطرنشان کرد: امروز صبح با فردی در اینباره صحبت کردم که گفت در جلسه خصوصی در اینباره از مقام معظم رهبری سوال شده که ایشان فرموده اند ایرادی ندارد.

نماینده تهران افزود: این بازی باید تمام شود، رهبری چیزی را علنی بیان می کنند بعد شما از جلسه خصوصی صحبت می کنید.

کد N1014431

وبگردی