آفتاب
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

جلسات‌ جمعیت ایثارگران با موتلفه و پایداری به مرحله جمع‌بندی نظرات رسیده است

جلسات‌ جمعیت ایثارگران با موتلفه و پایداری به مرحله جمع‌بندی نظرات رسیده است

قائم‌ مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در هفته‌های گذشته جلساتی را با اعضای حزب موتلفه و جبهه پایداری برگزار کرده‌ایم و در حال حاضر در مرحله جمع‌بندی نظرات‌مان با این دو تشکل اصولگرا هستیم.

جواد عامری، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص نتایج نشست‌های مشترک این حزب با موتلفه و پایداری اظهار کرد: در هفته‌های گذشته جلساتی را با اعضای موتلفه و پایداری برگزار کرده‌ایم و در گفت‌وگوهایمان به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم و درنظر داریم برگزاری این گونه نشست‌ها را در جریان اصولگرایی، فراگیر سازیم.

وی با بیان این‌که برگزاری این جلسات مشترک از ماه گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: جلسات مشترک ما با موتلفه و پایداری تنها یک ماه است که برگزار می‌شود و توقع این‌که در طول یک‌ ماه بتوان به جمع‌بندی نهایی رسید، کمی بعید است.

عامری ادامه داد: برگزاری این نشست‌های مشترک با اطلاع حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح بوده است و در این زمینه توانسته‌ایم از این بزرگان تایید اولیه را دریافت کنیم و می‌کوشیم در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات، هماهنگی کاملی را میان مجموعه نیروهای اصولگرا ایجاد کنیم.

او همچنین در خصوص وضعیت نیروهای استانی جریان اصولگرایی نیز اظهار کرد: در زمینه نیروهای استانی، هر کدام از احزاب اصولگرا کارهایی را انجام داده‌اند اما همه گروه‌های اصولگرا در نظر دارند تا لیست مشترکی را در استانها ارائه دهند.

انتهای پیام

کد N1014340

وبگردی