آفتاب

سردارفضلی: باید با فضاسازی فتنه و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد

سردارفضلی: باید با فضاسازی فتنه و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد

ایسنانوشت:سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در آیین تودیع و معارفه فرمانده و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز با بیان اینکه خون مقدس شهدا اصلی ترین عامل امنیت ایران اسلامی است،گفت: شهدا از این معامله هم نمره قبولی گرفتند و هم ضامن ارزش‌های والای اسلامی کشورمان شدند.

 
وی گفت: با نگاهی به کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه می‌توان دید الگوی هشت ساله دفاع مقدس و یک دهه عمر پرخیر و برکت امام راحل و همچنین پس از آن رهبری‌های نایب امام زمان (عج)، الگویی برای این کشورها شده است.
 
سردار فضلی ادامه داد: فداکاری و مجاهدت‌ها و معامله با خدا بود که امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی در استان البرز و در قلب سپاه امام حسن مجتبی (ع) مسئولین و رزمندگان و خانواده شهدا دور هم جمع شده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه هرچه داریم از این خون‌های مقدس است، افزود: این مسیر و جهت‌گیری و مجاهدت در راه خدا همچنان ادامه دارد که ادامه آن راه و سمبل شهدای این راه سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم هستند که نه تنها از ایران بلکه از سراسر جهان ضامن بقای این ارزش‌ها شده‌اند.
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: امروز در جهان تنها نیستیم و همه آزاداندیشان که در مقاومت اسلامی شریک هستند الگوی‌شان را از رزمندگان، انقلاب، دفاع مقدس و پایمردی‌ها گرفته‌اند.
 
وی بیان کرد: سرمایه حاکمیت اسلامی در جهان در حال توسعه و تقویت است و امروز جهان اسلام بخصوص مقاومت اسلامی فقط شیعیان نیستند بلکه اهل سنت و تمامی آزاداندیشان در آن سهم و نقش دارند.
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین به فعالیت‌ها و فضاسازی‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: باید هوشمندانه با فضاسازی فتنه و فتنه گران و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد.
 
سردار فضلی با اشاره به وضعیت سوریه، گفت: شرایط امروز سوریه مربوط به یک تکفیری و داعشی نیست، بلکه عقبه ملحدانی است که در مقابل دین خدا ایستادگی کردند و در یک سو جبهه حق و سوی دیگر جبهه باطل قرار دارد.
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشینه لشگر 10 سیدالشهدا (ع)، گفت: این لشگر که لشگر 10 نیروی مخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) بوده، چندین فرمانده شهید گرانمایه را تقدیم انقلاب کرده و خون‌های مقدس شهدای فراوانی پشتوانه این لشگر بوده است.
 
وی اظهار کرد: پیش از این، استان البرز ضمیمه استان تهران بود که توفیقاتشان در دفاع مقدس را باید با هم مرور کنند و هویت این استان در دفاع مقدس جدا از تهران نیست و باید پیشکسوتان دفاع مقدس دور هم جمع شوند تا این سوابق تاریخی را ثبت و ضبط کنند.
 
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین به نقش این لشگر در اولین اقدام خود در شکست حصر آبادان و همچنین در نقشه برآب کردن توطئه فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت که این افتخارات همچنان ادامه دارد.

 

1717

کد N1014065

وبگردی