آفتاب
سبحانی نیا به مهر خبر داد؛

بررسی «نفوذ» و «سفر استراو به ایران» باحضور علوی در کمیسیون امنیت

بررسی «نفوذ» و «سفر استراو به ایران» باحضور علوی در کمیسیون امنیت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی موضوع نفوذ در دوران پسابرجام و نیز حواشی سفر اخیر جک استراو به ایران، با حضور وزیر ومعاونان وزارت اطلاعات در نشست امروز عصر این کمیسیون خبرداد.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور وزیر اطلاعات و معاونان وی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: در این جلسه، موضوع نفوذ و مسائلی که اخیرا مقام معظم رهبری در رابطه با ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا در دوران پسابرجام مطرح کرده اند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: گزارشی از سوی معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در این رابطه ارائه شد و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ داده شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: در بخش دیگری از این نشست، موضوع سفر اخیر «جک استراو» وزیر امور خارجه اسبق انگلیس به تهران و شهرهای دیگر کشور نیز مطرح شد و معاونان وزیر توضیحاتی در این رابطه ارائه دادند.

سبحانی نیا خاطرنشان کرد: وزیر و معاونان وی تاکید کردند که دستگاه های مسئول اشراف کاملی بر این مسائل دارند و در راستای تحقق فرمایشات رهبری و جلوگیری از نفوذ دشمن به سهم خود همه امکانات را به کار می گیرند.

وی تصریح کرد: قرار بود در این جلسه سوال محسن صرامی فروشان نماینده مردم خمینی‌شهر از وزیر اطلاعات نیز مطرح شود که نماینده سوال‌کننده در کمیسیون حضور نیافت.

کد N1013999

وبگردی