آفتاب
سردار فضلی:

باید با فضاسازی فتنه و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد

باید با فضاسازی فتنه و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین خون مقدس شهدا را اصلی‌ترین عامل امنیت ایران اسلامی دانست و گفت: بی‌شک امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون های مقدس شهدایی است که خالصانه خود را در معامله با خدا قرار دادند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در آیین تودیع و معارفه فرمانده و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشگر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز با بیان اینکه خون مقدس شهدا اصلی ترین عامل امنیت ایران اسلامی است، افزود: شهدا از این معامله هم نمره قبولی گرفتند و هم ضامن ارزش‌های والای اسلامی کشورمان شدند.

وی گفت: با نگاهی به کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه می‌توان دید الگوی هشت ساله دفاع مقدس و یک دهه عمر پرخیر و برکت امام راحل و همچنین پس از آن رهبری‌های نایب امام زمان (عج)، الگویی برای این کشورها شده است.

سردار فضلی ادامه داد: فداکاری و مجاهدت‌ها و معامله با خدا بود که امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی در استان البرز و در قلب سپاه امام حسن مجتبی (ع) مسئولین و رزمندگان و خانواده شهدا دور هم جمع شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه داریم از این خون‌های مقدس است، افزود: این مسیر و جهت‌گیری و مجاهدت در راه خدا همچنان ادامه دارد که ادامه آن راه و سمبل شهدای این راه سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم هستند که نه تنها از ایران بلکه از سراسر جهان ضامن بقای این ارزش‌ها شده‌اند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: امروز در جهان تنها نیستیم و همه آزاداندیشان که در مقاومت اسلامی شریک هستند الگوی‌شان را از رزمندگان، انقلاب، دفاع مقدس و پایمردی‌ها گرفته‌اند.

وی بیان کرد: سرمایه حاکمیت اسلامی در جهان در حال توسعه و تقویت است و امروز جهان اسلام بخصوص مقاومت اسلامی فقط شیعیان نیستند بلکه اهل سنت و تمامی آزاداندیشان در آن سهم و نقش دارند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین به فعالیت‌ها و فضاسازی‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: باید هوشمندانه با فضاسازی فتنه و فتنه گران و تلاش برای دلسرد کردن رزمندگان مقابله کرد.

سردار فضلی با اشاره به وضعیت سوریه، گفت: شرایط امروز سوریه مربوط به یک تکفیری و داعشی نیست، بلکه عقبه ملحدانی است که در مقابل دین خدا ایستادگی کردند و در یک سو جبهه حق و سوی دیگر جبهه باطل قرار دارد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشینه لشگر 10 سیدالشهدا (ع)، گفت: این لشگر که لشگر 10 نیروی مخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) بوده، چندین فرمانده شهید گرانمایه را تقدیم انقلاب کرده و خون‌های مقدس شهدای فراوانی پشتوانه این لشگر بوده است.

وی اظهار کرد: پیش از این، استان البرز ضمیمه استان تهران بود که توفیقاتشان در دفاع مقدس را باید با هم مرور کنند و هویت این استان در دفاع مقدس جدا از تهران نیست و باید پیشکسوتان دفاع مقدس دور هم جمع شوند تا این سوابق تاریخی را ثبت و ضبط کنند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین به نقش این لشگر در اولین اقدام خود در شکست حصر آبادان و همچنین در نقشه برآب کردن توطئه فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت که این افتخارات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N1013974

وبگردی