آفتاب

تاکید جلالی بر نقش صداوسیما در افزایش کارکرد پدافند غیرعامل

تاکید جلالی بر نقش صداوسیما در افزایش کارکرد پدافند غیرعامل

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمادگی‌ها برای افزایش کارکرد پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما به وجود می‌آید و از این رو نقش این سازمان، در پدافند غیرعامل بسیار مهم است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در رزمایش ملی پدافند غیرعامل سازمان صداوسیما با بیان این‌که صداوسیما نقش مهمی در افزایش کارکرد پدافند غیرعامل در کشور دارد، گفت: آمادگی‌ها برای افزایش کارکرد پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما به وجود می‌آید و این‌گونه کارها با همت بسیجی و جهادی به ثمر می‌رسد و از این رو نقش این سازمان، در پدافند غیرعامل بسیار مهم است.

وی افزود: باید فرآیند پدافند غیرعامل در سازمان صداوسیما که نقش بی‌بدیلی در امور جامعه دارد، تکمیل شود و از آنجا که این سازمان نقشی اساسی در کشور دارد، رقیبی نیز برای آن وجود نخواهد داشت و در این زمینه می‌تواند موفق عمل کند.

جلالی با اشاره به این‌که حفظ امنیت از اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور است، گفت: به دلیل رعایت اصل ارتقا و پایداری، شبکه‌ها باید عاری از آسیب‌پذیری باشند و در این خصوص لازم است سازوکار این اقدامات مورد توجه قرار گرفته و آستانه تحمل این سیستم نیز تقویت شود.

وی در پایان گفت:‌ امیدواریم از این پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته است، با موفقیت عبور کنیم و اهداف انقلاب و نظام را ادامه داده و در جهت رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها بکوشیم.

انتهای پیام

کد N1013579

وبگردی