آفتاب
یک مقام قضایی در خوزستان:

با دستگیری متهمان حادثه صفی‌آباد دزفول، امنیت مناسبی برقرار شد

با دستگیری متهمان حادثه صفی‌آباد دزفول، امنیت مناسبی برقرار شد

رییس دادگاه بخش شاوور از توابع شوش با اشاره به دستگیری 15 عضو یک گروهک تروریستی در شمال خوزستان گفت: به دنبال دستگیری متهمان حادثه صفی‌آباد دزفول، امنیت مناسبی در منطقه شمال خوزستان برقرار شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مجید افراخته اظهار کرد: طرفداران اعضای گروهک‌های تروریستی که در پی حادثه صفی آباد دزفول دستگیر شدند، قصد برهم زدن امنیت منطقه را دارند، اما باید بدانند که دستگاه قضایی و امنیتی استان این اجازه را به آنها نمی‌دهد و به زودی تمامی عوامل پیدا و پنهان این حوادث در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه گذشته مورخ ششم آبان ماه، دو دستگاه پژو سواری با تعقیب یک دستگاه کامیون و هنگامی که کامیون در جایگاه سوخت عبیداوی متوقف شده بود، آن را به رگبار بستند و متواری شدند که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

افراخته بیان کرد: در جلسه فوق‌العاده شورای تامین شهرستان شوش مصوب شد تا 10 دستگاه خودرو از استانداری در اختیار ضابطان دستگاه قضایی، بسیج، اداره اطلاعات و سپاه قرار گیرد تا با استفاده از چراغ گردان نسبت به گشت‌زنی و برقراری امنیت و آرامش لازم در منطقه اقدام کرده و منطقه را برای افرادی که قصد برهم زدن نظم و آرامش جامعه را دارند، ناامن کنند.

وی گفت: این افراد از طرفداران گروهک تروریستی جندالفاروق هستند که اعضای آن به تازگی توسط اداره اطلاعات دزفول دستگیر شده است و این افراد تصور می‌کنند با انجام عملیات خرابکارانه جدید می‌توانند ذهن دستگاه‌های امنیتی و قضایی را به سوی دیگری تغییر دهند.

رییس دادگاه بخش شاوور ادامه داد: تاکنون 15 نفر از متهمان به سرکردگی «ع.ک» دستگیر شده‌اند و قرار محاربه برای آنان صادره شده است.

افراخته گفت: طرفداران این گروهک که پیرو فرقه وهابیت هستند، با القای تفکرات منحرفانه خود به دیگران، آنان را نسبت به مذهب تشیع بدبین کرده و خود نیز تصور می‌کنند که با کشتن شیعیان وارد بهشت می‌شوند.

وی اظهار کرد: این گروهک‌ها از سوی کشورهای بیگانه به ویژه اسرائیل، انگلیس، آمریکا و عربستان حمایت می‌شوند و قصدشان ضربه زدن به عقاید مردم و در نتیجه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

افراخته هشدار داد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و آگاهی‌های لازم را در این خصوص به آنها بدهند.

وی همچنین از مردم خواست تا هرگونه رفتار مشکوک را به پلیس 110 و شماره 113 ستاد خبری اداره اطلاعات اطلاع دهند.

افراخته عکس منتشر شده منسوب به متهمان حادثه صفی‌آباد در شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت: این عکس مربوط به متهمان اصلی پرونده که دستگیر شده‌اند، نیست.

وی از مردم خواست تا به شایعات دامن نزنند و اخبار را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام

کد N1013544

وبگردی