آفتاب

کروش: خنده ام می گیرد وقتی اسدی درباره فرگوسن حرف می زند

کروش: خنده ام می گیرد وقتی اسدی درباره فرگوسن حرف می زند

سرمربی تیم ملی به محض اتمام جلسه اش با کفاشیان سریعا رودروی خبرنگاران ایستاد تا به سوالات شان پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی خبرنگاری به او گفت دبیر کل فدراسیون اعلام کرده برای فرگوسن متاسف است که شاگردی مثل کروش داشته، سریعا پاسخ داد: «این حرف را کی گفته؟» خبرنگاری گفت اسدی. کروش هم پاسخ داد: «اسدی؟ نمی شناسم! کسی را به این اسم نمی شناسم که یک قهرمانی یا یک افتخار در فوتبالش به دست آورده باشد!»

او با بیان اینکه دستور کتبی گرفته است و دیگر نمی تواند درباره این مسائل حرفی بزند گفت:«من از رییس فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان دستور کتبی گرفتم و دیگر اجازه صحبت کردن درباره این مسائل حاشیه‌ای را ندارم.»

این در حالی است که خبرنگاری از کروش پرسید که شما اسدی را نمی شناسید؟او درباره فدراسیون حرف زده که کروش این واکنش را نشان داد:«خیر من ایشان را نمی شناسم.(با خنده) واقعا جالب است که او درباره فرگوسن حرف زده است.من نمی توانم جلوی خنده ام را بگیرم با این حال دیگر در این مورد اجازه حرف زدن ندارم.»

کروش که حرف هایش را طوفانی زده بود ادامه داد:«آیا ایشان قهرمان اروپا شده بودند؟ آیا قهرمان جهان شده بودند؟ 8-9 تا از بازیکنان تیم ملی کنار گذاشته شده بود. خواهش می‌کنم من را بیشتر به خنده نیندازید چون من دردی دارم که خندیدن تشدیدش می‌کند.»

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت:«من 4 دروازه‌بان در تیم ملی دارم. یک کارمند فدراسیون که اجازه صحبت درباره مسائل فنی را ندارد این صحبت‌ها را مطرح کرده در صورتی که ایشان باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشند. ایشان باید به مشکلات عدیده‌ای مانند مشکلات زمین فوتبال بپردازند. البته این مسئله هیچ ربطی به آقای رحمتی ندارد. من همیشه گفته‌ام که او بازیکن خوبی است ولی او جزو برنامه‌های من نیست.»
کد N1013513

وبگردی