آفتاب

برخلاف گفته اوباما مرگ بر آمریکا برای ما شغل و امنیت می آورد

برخلاف گفته اوباما مرگ بر آمریکا برای ما شغل و امنیت می آورد

آنها که برجام را آغازی بر پایان مرگ برآمریکا دانستند علم کافی ندارند/برخلاف گفته اوباما مرگ بر آمریکا برای ما شغل و امنیت می آورد

رییس ستاد برگزاری مراسم 13آبان گفت: سیاست ها و توطئه های آمریکا و استکبارگران باعث ایجاد ناامنی و از بین رفتن شغل جوانان ما شده است و ما از طریق مقابله بااستکبار شغل و امنیت برای خود ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حسین کاشانی پور در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت 13 آبان برگزار شده بود از برگزاری بیست هزار برنامه در روز دانش آموز با محتوای استکبار ستیزی خبر داد.

وی گفت: علاوه براین حدود هزار برنامه دیگر دست است که در 13 آبان برگزار خواهد شد.سه شنبه صبح 12 آبان نیز دیدار مردمی دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان با رهبر انقلاب را خواهیم داشت.

کاشانی پور در رابطه با روز 13 آبان و برنامه های این روز نیز توضیح داد: چهارشنبه 13ساعت 10 صبح این مراسم در تهران آغاز می شود و در سرارکشور مراسم قبل ازظهر با تلاوت قرآن، سرود، مداحی، سخنرانی و قرائت بیانیه ها و قطعنامه دنبال می شود.

وی ادامه داد: سخنران اصلی مراسم روز 13 آبان حجت الاسلام رییسی دادستان کل کشور است و یک مهمان خارجی به نمایندگی از استکبارستیزان غربی نیز سخنرانی خواهد کرد. همچنین اجرای سرود مرگ بر آمریکا

و سایر برنامه های متنوع نیز در دستور کار ما است.

رییس ستاد برگزاری مراسم 13آبان در ادامه بابیان اینکه 13 آبان فریاد امام حسین و عظت کشورمان و الهام بخش به مظلومان عالم است، افزود: از این جهت که این روز حامل پیام انقلاب است که استکبارستیزی بهترین شیوه صلح و امنیت در جهان محسوب می شود. اما برخی تلاش می کنند این شبهه را ایجاد کنند که این امرخلاف این است.اوباما هم گفت شعار برای ما امنیت و شغل ایجاد نمی کند ولی استکبار ستیزی برای ایجاد شغل است و ما باید با کسانی که امنیت و ایجاد اشتغال ما را نشانه رفته اند مقابله کنیم.قرآن هم به همین دلیل دستور استکبار ستیزی می دهد و رمز آزادی و استقلال ایران هم همین است.

برخی می گویند استکبارستیزی بکنید ولی به کسی اشاره نکنید.اتفاقا ما باید به راس هرم استکبار اشاره کنیم.

استکبار سعی می کند باسیاست ارعاب و تهدید به اهداف خود برسد. اما پس از انقلاب در هیچ یک از اهداف خود پیروز نبوده.

کاشانی پور تاکید کرد: پس ازانقلاب57 هیمنه آمریکا شکست و انقلاب ما نوید آزادی برای مستضعفان را به همراه داشت. در چند سال اخیر هم بیداری اسلامی با الهام از انقلاب ما شکل گرفت ولی دشمنان در جهت به انحراف کشاندن آن و ایجاد تفرقه بین مسلمانان تلاش زیادی کردند. همچنین پس از انقلاب اسلامی که دانشمندان و جوانان ما پیشرفت های چشمگیری در بحث هسته ای داشتند هم آنها بهانه تراشی کردند و تلاش کردنند سدی مقابل مان ایجاد کنند.

وی بااشاره به برگزاری مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5 خاطرنشان کرد:اینکه مذاکره کنندگان ما امروز در کنار آنها نشستند به خاطر استیصال آنها بود.مقام معظم رهبر نیز فرمودند" مگر استکبار ستیزی تعطیلی پذیر است؟"

هرچند وقتی مذاکرات آغاز شد برخی فکر کردند ما با آمریکا وارد مذاکره شدیم ولی رهبری در این زمینه روشنگری های لازم را انجام دادند. در همین راستا باید بگویم آنها که برجام را آغازی بر پایان مرگ برآمریکا دانستند علم کافی ندارند. چرا که آمریکا به واسطه توطئه های جدید و استصالش پای میز مذاکره آمده است.

رییس ستاد برگزاری 13مراسم آبانگفت: استکبار ستیزی راه نورانی است که انقلاب پیش پای ما گذاشته و ما آنرا دنبال می کنیم. تاکیدهای رهیر برطرح مجلس شورا و تاکید هی گانه ای که داشتند تضمین کننده راه ما است

امیدواریم رییس جمهور هم این سخنان را عملی سازد تا ما در پیش برد امور سربلند باشیم و توطئه های دشمنانمان هم نقش برآب شود و قطعاملت ایران تمام زمینه های نفوذ دشمنان را از بین خواهد برد.

وی با بیان اینکه در مراسم 13 آبان امسال فریاد مرگ بر آمریکا بلند خواهد بود، افزود: خون مردم یمن، بحرین، افغانستان، ایران، عراق، سوریه و تمام ملل مظلوم جهان از دستان آمریکا می ریزد و با بزک چهره آمریکا نمی توان آنرا بی گناه نشان داد. و به پیروی 13 آبان ما امروز شاهد هستیم که حتی در آمریکا هم فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهند.

1کاشانی فر با اشاره به اهداف برگزاری مراسم 13 آبان تصریح کرد:نمایاندن خشم ملت علیه استکبار و آمریکا،آگاهی بخشی و زمینه سازی درک شایسته از استکبار ستیزی،توجه به مسئله نفوذ به عنوان هدف اصلی استکبار، ظهور ظرفیت های ضد استکبار جهانی به ویژه اندیشمندان وتاکید براستمرار استکبار ستیزی از جمله اهداف برگزاری مراسم در روز دانش آموز است.

رییس ستاد برگزاری مراسم 13آبان :11کمیته در تهران و 10 کمیته در استانها به مناست 13 آبان برگزار شد،کمیته های دانش آموزان و دانشجویی فضای مجازی طلاب و هیئات در راستای اینکه رهبری فضای مجازی را مثل انقلاب مهم دانستند و ماهم در این کمیته تلاش های بسیاری انجام دادیم،برنامه های متنوع کرسی های آزاد اندیشی با موضوع آزاد اندیشی در دانشگاهها و مراکز علمی کشور با موضاعت نفش عاشورا در استکبار ستیزی

برنامه برگزاری نمایشگاههای استکبار ستیزی و عاشورا در دانشگاهها نیز به همین مناسبت انجام شدند.

کاشانی پور همچنین به برنامه های حاشیه ای روز 13 آبان اشاره کرد و افزود:پخش تولیداتدتصویری در حوزه استکبارستیزی،تولیدات کلیپ های تصویری ور فضای مجازی،برگزاری مسابقات هنری کاریکاتور عکس فیلم برای جاودانه کردن 13آبان،برگزاری مسابقات در بین دانشجویان بویژه در بخش محتوایی،تشکیل کمپین هایی از سوی مردم برای تولیدشعارهای 13 آبان،نواختن زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش،انتشار مقالات با مضمون استکبار ستیزی،فضا سازی های تبلغی در مراکز فرهنگی و هنری،رصد شبکه های ماهواره ای و برگزاری جلسات شب شعر و نقد فیلم

تشکیل کمپین های متعدد مردمی مرگ برآمریکا2015 کمپین فریادهای دست ها فریاد می زنند،هشتگ هایی بامضامین ضد آمریکایی و استکبار ستیزی و برگزاری سومین جشنواره بزرگ مرگ برآمریکا با حضور بیش از 50 کشور

گرامی داشت کشته شدگان منا و چهلم آنها.

وی ادامه داد:تولید لوح های فشرده در موضوع 13 آبان،تجمع جامعه ورزشی از ورزشگاه شبرودی تا مقابل لانه جاسوسی،مسیرهای تظاهرات سراسری در 13 آبان،حضور دانشجویان هنرمند در حاشیه مراسم با عنوان آمریکا بدون روتوش،کمپ های دانش آموزی باعنوان آمریکا باید بداند،برپایی باغ موزه مرگ بر آمریکا در لانه جاسوسی،رزمایش رسانه ای مرگ بر آمریکا در13 آبان برگزار خواهند شد.

رییس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان مراسم گفت:سه هزار وصد خبرنگار و عکاس و تصویر بردار این مراسم را پوشش می دهند که پانصدو ده نفر از آن ها درتهران صدو شش نفر خارجی از NHK،فونیکس، المنار،یومیوری،CNN

التجا ،لسانجلس تامیز،ZDF،المیادین، آناتولی آسوشیتد پرس، الخبار،نیویورک تایمز،AFPو...حضور خواهند داشت و این مراسم را پوشش خواهند داد.

انتهای پیام

کد N1013475

وبگردی