آفتاب
ندیمی:

نمایندگان تحت تأثیر انتخابات اهمیت بودجه و برنامه را فراموش نکنند

نمایندگان تحت تأثیر انتخابات اهمیت بودجه و برنامه را فراموش نکنند

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ارائه به موقع لوایح برنامه ششم، بودجه 95 و احکام دائمی قانون برنامه از نمایندگان خواست تحت تأثیر موضوع انتخابات مجلس اهمیت این کار تقنینی مجلس را فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایرج ندیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با اشاره به نامه مقام معظم رهبری در موضوع برجام، اظهار کرد: بحمدالله ایشان هم به فعالیت دقیق و مسئولانه مجلس صحه گذاشتند و رهنمودهایی از باب دقت در اجرای برجام را مطرح کردند که قطعاً فصل‌الخطاب خواهد بود.

وی اشتغال و معیشت را بزرگترین مسائل امروز مردم عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید با همه وجود در راستای کاهش رنج‌های مردم فعال باشیم. چرا که همه زندگی مردم در پرتو اقتصاد بسامان و رضایت از نظام تعریف می‌شود اما همه نارضایتی‌ها ریشه در کمبودها و نداشته‌هایی دارد که می‌توان با تجمیع سرمایه انسانی و منابع و داشته‌های زیرزمینی و استفاده از فرصت‌های بین‌المللی و جهت‌دهی نقدینگی آن را به سامان رساند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر ضرورت اعطای اعتبار 8 میلیاردی صندوق توسعه به آب خزر و جنوب و با انتقاد از تأخیر در پرداخت اعتبار 500 میلیاردی آب روستایی همچنین گفت: منابع وزارت بهداشت از محل یارانه و مالیات به درستی مدیریت نمی‌شود و ما شاهد نارضایتی در سطوح مختلف کارکنان،‌ پزشکان و پرستاران هستیم.

ندیمی با تأکید بر ضرورت حل مشکل معلمان به ویژه معلمان پیش دبستانی و شرکتی یادآور شد: ننگ‌آور است که در بسیاری از روستاهای ما اینترنت و آی‌سی‌تی وجود نداشته باشد و ما از وزیر می‌خواهیم بیش از این پیگیر این موضوع باشد.

وی با بیان اینکه اخذ وجوهات در مالیات بر ارزش افزوده به انحراف رفته گفت: از آقای طیب‌نیا می‌خواهیم به موضوع اصلاح قوانین بانکی و مالیات بر ارزش افزوده توجه کنند چرا که اینها هیچ شباهتی به عملیات بانکی بدون ربا ندارد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با اشاره به ضرورت ارائه بموقع لوایح برنامه ششم بودجه 95 و احکام دائمی برنامه از مجلس و نمایندگان خواست تحت تأثیر انتخابات آتی اهمیت این سه قانون را فراموش نکنند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت در پایان با اشاره به حضور سرافراز در جلسه روز گذشته این فراکسیون اظهار کرد: مشکل زیرساخت‌ها و دیجیتال ما با این نشست فراکسیونی حل نشد و ما امیدواریم از منابع صندوق برای این مهم استفاده شود.

انتهای پیام

کد N1013431

وبگردی