آفتاب
آمریکا؛ همچنان شیطان بزرگ/۴

جوکار:۱۳آبان امسال بیش از همیشه براصول انقلابی خودپافشاری می‌کنیم

جوکار:۱۳آبان امسال بیش از همیشه براصول انقلابی خودپافشاری می‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در سال تصویب برجام، شعار مرگ بر آمریکا را محکم‌تر سر خواهیم داد تا بر اصول و ارزش‌های انقلابی مان پافشاری کنیم.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: نماد اصلی ملت ایران در ۱۳ آبان، اعتراض به خباثت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

وی افزود: ملت ایران امسال در ۱۳ آبان همان مسیر همیشگی را طی کرده و پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد، چون معتقد است آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکا تغییری در رفتار خود نسبت به ملت ایران نداده است و همچنان دشمنی خود علیه نظام جمهوری اسلای ایران را ادامه می‌دهد. پس اگر بخواهیم بر اساس عقلانیت عمل کنیم، امروز وظیفه داریم که شعار مرگ بر آمریکا را زنده نگه داشته و فریب آمریکا را نخوریم.

جوکار گفت: برخی در داخل کشور به دنبال زرق و برق بخشیدن به چهره آمریکا هستند، اما این خیانت علیه ملت است. باید همچنان شعار مرگ بر آمریکا زنده نگه داشته شود تا یادمان بماند آمریکا همیشه خیانت کرده و قصد براندازی نظام در ایران را دارد.

وی یادآور شد: امروز بعد از به بن‌بست رسیدن روش‌های آمریکایی علیه نظام، تاکتیک نفوذ در دستور کار آنها قرار گرفته است که ملت ما نسبت به این تاکتیک هوشیار هستند.

نماینده مردم یزد افزود: امسال به دلیل انجام مذاکره با ۱+۵ و تصویب برجام، سال پراهمیتی برای ایران و آمریکا به شمار می‌رود، از این رو باید محکم‌تر شعار مرگ بر آمریکا داده شود تا نشان دهیم که بر اصول و ارزش‌های انقلاب پافشاری می‌کنیم.

 

کد N1013426

وبگردی