آفتاب
خضری در تذکری به رئیس جمهور:

انتظار داریم در پسا تحریم شاهد تحول در رفع بیکاری باشیم

انتظار داریم در پسا تحریم شاهد تحول در رفع بیکاری باشیم

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار تحول در رفع بیکاری به ویژه در منطقه کردستان در شرایط پسا تحریمی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، رسول خضری در تذکر شفاهی خود با اشاره به بررسی طرح استخدام کارگزاران بیمه صندوق کشاورزی اظهار کرد:‌این طرح در راستای برنامه پنجم توسعه بوده است که انتظار داریم هیات رئیسه در این خصوص تصمیم درستی را اتخاذ کند و باعث دلگرمی و استخدام این کارگزاران شود.

وی همچنین در تذکری به ویژه جهاد کشاورزی گفت: مطالبات کشاورزان در خصوص خرید تضمینی گندم آنها هنوز حل نشده باقی مانده است و پولشان نزد دولت است.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس درباره‌ی معضل بیکاری به ویژه کردستان به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: انتظار داریم در بحث پسا تحریم شاهد تحول در حوزه‌ی رفع بیکاری باشیم.

خضری طی تذکری به وزیر آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: با توجه به بحث مهم و زیر بنایی وزارت آموزش و پرورش که معلمان انسان ساز هستند واز مهمترین اقشار جامعه به شمار می‌روند لازم است که هر چه سریعتر مصوبه مجلس در خصوص به کارگیری نیروهای پیش دبستانی و حق‌التدریسی‌ها اجرایی شود و این افراد دراولویت استخدامی قرار گیرند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس به ساماندهی قانون مبادلات مرزی برای مرز نشینان اشاره کرد و گفت : امیدواریم با تسریع در این قضیه وضعیت مرز نشینان بهتر شود.

وی همچنین در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار رسیدگی به وضعیت مالیات‌های سنگینی که در شهرهای پیرانشهر و سنگ دشت اخذ می‌شود شد .

انتهای پیام

کد N1013337

وبگردی