آفتاب

وزارت خارجه فلسطین: جنایات اسرائیل علیه کودکان فلسطینی بی‌مجازات نمی‌ماند

وزارت خارجه فلسطین: جنایات اسرائیل علیه کودکان فلسطینی بی‌مجازات نمی‌ماند

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد که اقدامات اشغالگران اسرائیلی در حق کودکان فلسطینی بی مجازات نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه الریاض عربستان، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای سرکوب کودکان، هدف قرار دادن مستقیم و عامدانه آنان که مصداق بارز اعدام‌ میدانی است، تروریست خواندن، بازداشت و محروم کردن کودکان از تحصیل را تنها بخشی از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی اعلام کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که جنایات اشغالگران و اقدامات وحشیانه آنان در حق کودکان فلسطینی نشانه سرکشی سیاسی، نظامی و حقوقی این رژیم اشغالگر از تمامی قراردادها، پیمان‌نامه‌ها، منشورها و قوانین و اصول بین‌المللی ویژه کودکان و حقوق بشر است و میزان انحراف اخلاقی این رژیم و نیروها و دستگاه‌های مختلف آن را نمایان می‌سازد.

همچنین این اقدامات نشان‌دهنده بی‌توجهی جامعه جهانی به کودکان فلسطینی و اکتفای آنان به انتشار بیانیه‌هایی در محکومیت این اقدامات و خودداری از هرگونه اقدام عملی برای حمایت از آنان و یا جرم دانستن این کشتار‌ها و اشغالگری در فلسطین است.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه از همه سازمان‌های بین‌المللی مربوطه که در زمینه حقوق بشر و به ویژه حقوق کودکان فعالیت می‌کنند، دعوت کرد در فلسطین حضور یابند و با این جنایات مخالفت کرده و در راستای افشای جنایات اشغالگران و محاکمه جنایتکاران تحقیقات خود را آغاز کند.

انتهای پیام

کد N1013310

وبگردی