آفتاب
افضلی‌فرد مطرح کرد

دعوت از ایران برای نشست حل بحران سوریه دلیلی بر اقتدار روز افزون کشورمان

دعوت از ایران برای نشست حل بحران سوریه دلیلی بر اقتدار روز افزون کشورمان

یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه دعوت از ایران برای حضور در نشست وین جهت حل بحران سوریه دلیل دیگری بر اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی است گفت:‌در این شرایط رژیم آل سعود به جای حرف‌های ریاکارانه در مورد انتخابات آزاد سوریه مزدورانش را از یمن جمع کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا؛ مصطفی افضلی‌فرد در نطق میان دستور در صحن علنی امروز دوشنبه با قدردانی از مردم بخصوص حسینیه اردبیل برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به حضور ایران در نشست وین درمورد سوریه گفت: دعوت از جمهوری اسلامی برای حضور در نشست وین در خصوص حل بحران سوریه دلیل دیگری بر اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی است که دشمنان چاره‌ای جز تمکین در برابر آن ندارند.

وی افزود:‌دراین شرایط رژیم مرتجع و خبیث آل سعود به جای حرفهای ریاکارانه در مورد انتخابات آزاد سوریه مزدوران جنایتکار خود را از این کشور جمع آوری کرده و به جنایات وحشیانه‌اش علیه مردم مظلوم یمن پاسخ دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه دموکراسی گزینشی غرب مدت هاست که برای افکار عمومی جهان رو شده است افزود:‌ جهانیان می‌دانند که از دریچه منافع نامشروع غربی‌ها می‌توان دموکراسی واقعی در سوریه را دیکتاتوری و جنایات و کشتار مردم بیگناه یمن را عین دموکراسی نامید. حال این که تنوع و بیداری افکار عمومی زمینه‌ای برای افول زودهنگام تفکرات لیبرال دموکراسی است تا به زودی همانند کمونیسم شاهد به موزه رفتن این تفکر غیر منطقی و تبعیض آلود باشیم.

ادامه دارد...

کد N1013198

وبگردی