آفتاب
هشدار تل آویو درباره دام های اطلاعاتی سیا/

وقتی همپیمان از همپیمان می ترسد

وقتی همپیمان از همپیمان می ترسد

سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی همکاری گسترده ای با یکدیگر دارند اما با این وجود تل آویو به نظامیان صهیونیستی درباره دام های اطلاعاتی سازمان سیا هشدار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، نهاد امنیت اطلاعات اسرائیل که یک نهاد ضد اطلاعات در سازمان اطلاعات ارتش است در پیامی به همه افسران در بخش‌های مختلف اطلاعاتی نسبت به وجود برخی تلاش‌ ها از سوی گروه‌های شناخته شده جهت به استخدام درآوردن این افراد در آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) هشدار داد.

بر اساس هشدار این نهاد اطلاعاتی، سازمان سیا به دنبال راههایی برای دسترسی به واحدهای سری ارتش اسرائیل است تا بتواند از طریق آن‌ها به طرح‌های سری اسرائیل دسترسی یابد.

در متن این پیام به اتفاق مشابهی که در مورد فارغ التحصیلان ارتش رژیم صهیونیستی در گذشته افتاده بود و آنان به عضویت سیا درآمده بودند، اشاره شده است.

بنا به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در این پیام که با عنوان استخدام فارغ‌التحصیلان یگان‌های ویژه در آژانس سیا منتشر شد از سربازان خواسته شده هوشیار بوده و هرگونه اتفاق مشکوکی را به افسران خود و افسران امنیتی گزارش دهند.

کد N1013186

وبگردی