آفتاب

تز رهبر القاعده برای آزادسازی فلسطین

تز رهبر القاعده برای آزادسازی فلسطین

ایسنا نوشت: رهبر القاعده از تمامی مسلمانان جهان خواسته است از اعضای القاعده علیه روسیه، ایران و هم‌پیمانان محلی آن‌ها و همچنین کشورهای غربی حمایت کنند!

به گزارش روزنامه رای الیوم، ایمن الظواهری، رهبر القاعده با انتشار یک پیام صوتی ضمن استقبال از حملات فلسطینی‌ها علیه شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست آن را "دست‌های مجاهد شهادت طلب" خواند.

الظواهری تاکید کرد: اعضای این گروه از گروزنی تا مگادیشو‌ و از کاشغر تا طنجه با خصومت آمریکا، اروپا، روسیه صلیبی مواجهند که ما را یاد ائتلاف مخالف تاتار علیه دولت عباسی و ائتلاف آنها با غربی‌ها علیه دولت عثمانی می‌اندازند.

الظواهری افزود: ما باید در یک صف بایستیم از ترکستان شرقی تا کشورهای مغرب اسلامی در برابر ائتلاف شیطانی متجاوز علیه اسلام، امت و سرزمین اسلام دفاع کنیم.

او پایان دادن به اختلافات بین گروه‌های تندرو در سوریه را خواستار شد و گفت:‌ آمریکایی‌ها، روس، ایرانی‌ها، حزب الله لبنان و علوی‌ها جنگی علیه ما را برنامه‌ریزی کرده‌اند و آیا ما از پایان دادن به اختلافات میان خود برای متحد شدن علیه آنها ناتوانیم!

الظواهری از گروه‌های تندرو خواست یکپارچه شوند.

او از این فرصت برای انتقاد از اخوان المسلمین استفاده کرد و گفت: آنها به دنیا و دین خسارت زدند. آنها، سلفی‌های سیاسی، غنوشی‌هایی که با سکولارها متحد شده‌اند سیاستمداران فاسدند.

رهبر القاعده از کسانی که آنها را "اهل تقوا" خواند خواست فلسطینی‌ها را از این مسیر انحراف خارج کنند و متحد شوند.

الظواهری خواستار هدف گرفتن منافع اسرائیل شد تا بهای خون‌ها و اموالی که برای حمایت از جنایت‌های اسرائیل خرج می‌شود، ستانده شود.

او بر لزوم ایجاد به زعم خود دولت‌های اسلامی در کشورهای همجوار اسرائیل تاکید کرد تا به قول خود آنها برای آزاد سازی فلسطین وارد عمل شوند!

الظواهری ایجاد دولت اسلامی در مصر و شام را برای متحد کردن امت اسلام برای آزاد سازی فلسطین خواستار شد و گفت:‌ فلسطین از دو راه آزاد می‌شود یک هدف گرفتن غرب به ویژه آمریکا در عقر آن و دیگر ایجاد کشوری اسلامی در مصر و شام.

52261

کد N1013106

وبگردی