آفتاب

منابع یمنی فاش کردند: مشارکت کشتی‌های اسرائیلی در حملات به یمن

منابع یمنی فاش کردند: مشارکت کشتی‌های اسرائیلی در حملات به یمن

واحد مرکزی خبر نوشت: یک منبع نظامی در یمن فاش کرد کشتی های جنگی و قایق های توپدار رژیم صهیونیستی در حملات به یمن مشارکت دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، یک منبع نظامی در یمن اعلام کرد: کشتی ها و قایق های جنگی اسرائیل که حضور گسترده ای در دریای سرخ دارند، در حملات به یمن در کنار کشتی های جنگی ائتلاف سعودی مشارکت دارند.

این منبع نظامی یمن گفت: کشتی های جنگی اسرائیل که در سواحل بعضی جزایر عربستانی و اریتره ای در دریای سرخ حضور دارند، شناسایی شدند. این کشتی ها در کنار نیروهای متجاوز سعودی- آمریکایی به سواحل المخا در استان الحدیده یمن حمله می کنند.
این منبع نظامی یمن تاکید کرد هدف این متجاوزان در دست گرفتن کنترل کامل گذرگاه باب المندب و سواحل یمن در این منطقه است.

مشارکت نیروی دریایی رژیم صیهونیست در حمله به یمن

در همین حال خبرگزاری ایرنا هم  نوشت: آژانس خبری « یو نیوز» به نقل از یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد که نیروی دریایی ارتش صهیونیستی با مشارکت مستقیم در حمله های نیروهای متجاوز سعودی – آمریکایی علیه یمن، سواحل المخا در استان تعز در دریای سرخ را هدف گرفت.

 این آژانس خبری به نقل از این منبع نظامی یمنی افزود: دشمن صهیونیستی درعملیات هوایی پرتاب سلاح و مهمات توسط هواپیماهای سعودی در برخی مناطق استان تعز با هدف امدادرسانی به گروه های تکفیری و داعشی های حزب الاصلاح و میلیشیاهای عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن مشارکت داشته است.

این منبع نظامی هدف از پرتاب سلاح ها و مهمات را کمک به تکفیری ها و عناصر هادی برای حفاظت از مناطق باقی مانده تحت سیطره آنها در استان تعز بعداز پذیرش شکست در مقابل پیشروی ارتش یمن و کمتیه های مردمی اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت نظامی دشمن صهیونیستی علیه یمن همچنین از طریق کشتی های جنگی و ناوهای آن که تعداد آنها در دریای سرخ و برخی جزیره های متعلق به عربستان واریتره در این دریا زیاد است، صورت می گیرد.

این منبع نظامی یمنی تصریح کرد: هدف صهیونیست ها از مشارکت در تجاوز سعودی آمریکا علیه یمن ، سیطره مستقیم بر تنگه باب المندب و سواحل یمنی موازی آن است که از المخا تا تنگه جنوبی ادامه دارد.

وی هشدار داد که نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن به طور کامل و دقیق از نحوه مشارکت نیروهای صهیونیستی آگاه هستند و سرنوشت آنها با سرنوشت عناصر ، مزدور متجاوز و اشغالگر در دو استان مارب و الجوب و منطقه باب المندب و تعز یکسان خواهد بود.
این منبع نظامی یمنی تاکید کرد که در جبهه های مرزی و در عمق عربستان، نیروهای سعودی ضربه های سخت و دردناکی را متحمل شده اند.

52261

کد N1013044

وبگردی