آفتاب
سام کبودوند در گفتگو با مهر:

پیگیر برنامه‌های تلویزیون هستم/ انتخاب نقش‌های لذت‌بخش

پیگیر برنامه‌های تلویزیون هستم/ انتخاب نقش‌های لذت‌بخش

سام کبودوند بازیگر تئاتر و تلویزیون معتقد است پیگیری برنامه های تلویزیونی برای شناخت بیشتر یک بازیگر نسبت به حرفه خود لازم است.

سام کبودوند که بعد از مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه کن» که ماه رمضان امسال روی آنتن شبکه دو رفت، در تلویزیون حضور نداشته است درباره تازه ترین فعالیت های خود به خبرنگار مهر گفت: این روزها بازیگر تئاتر «هتلی ها» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ هستم که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود و ترجیح می دهم تا زمانی که فیلمنامه ای از تلویزیون و سینما توجهم را جلب نکرده از انجام آن پرهیز کنم.

وی افزود: بعد از «گاهی به پشت سر نگاه کن» پیشنهادی که برایم جالب توجه باشد از تلویزیون نداشتم و ترجیح دادم صبر کنم تا فیلمنامه ای به دستم برسد که دوستش داشته باشم زیرا معتقدم لذت بازیگری از هر چیزی مهمتر است و اگر بازیگر نقش را دوست نداشته باشد در ایفای آن هم رضایتی وجود ندارد.

کبودوند با اشاره به اهمیت پذیرفتن نقشی که با آن ارتباط برقرار کند، بیان کرد: برای من و کسانی که کارشان را از تئاتر شروع کرده اند این دغدغه وجود دارد که از کارشان لذت ببرند و تنها به بُعد مالی فکر نمی کنند؛ هر چند که این قضیه در فاصله گرفتن از تلویزیون بی تاثیر نیست زیرا من هم از این رسانه بابت پروژه های قبلی که کار کردم طلبکارم اما خوشحالم در تولیداتی حضور داشتم که از انجام شان راضی هستم.

وی ادامه داد: اگرچه این روزها کار تلویزیونی ندارم اما تا جایی که زمان اجازه دهد سعی می کنم برنامه های تلویزیون را ببینم. به نظر من بخشی از شناخت در حوزه ما به این شکل به دست می آید و نباید از آن غافل شد. من معتقدم علی رغم همه ضعف هایی که وجود دارد باید پیگیر برنامه ها بود و حتی تولیدات شبکه نمایش خانگی را نباید از نظر دور داشت.

کبودوند در پایان به اشاره به اینکه سریال های شبکه نمایش خانگی را دنبال می کند، گفت: شبکه نمایش خانگی به خاطر فضایی که دارد از محدودیت و ممیزی های تلویزیون دور است و شاید همین مساله باعث شده مجموعه هایی که از این طریق توزیع می شوند نسبت به سریال های تلویزیونی جذابیت بیشتری داشته باشند.

کد N1013013

وبگردی