آفتاب
یک فعال دانشجویی:

یک کاندیدای انتخابات باید از سیاسی کاری ها دور باشد

یک کاندیدای انتخابات باید از سیاسی کاری ها دور باشد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه یزد اظهار کرد: ویژگی یک نماینده خوب این است که در عین سیاستمدار بودن از سیاسی کاری ها دورباشد.

امیر رضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: یک کاندیدا که می خواهد به مجلس راه پیدا کند باید ویژگی هایی داشته باشد تا مورد قبول مردم قرار بگیرد . اولین و مهم ترین ویژگی یک نماینده این است که در عین حال که یک سیاستمدار حاذق است از سیاسی کاری ها دوری می‌کند.

وی ادامه داد: ویژگی بعدی یک نماینده این است که از میان مردم برخاسته باشد و دست نشانده گروه یا جناح خاصی نباشد. در چنین حالتی است که می تواند به درد مردم گوش دهد و برایش درمانی پیدا کند.

این فعال دانشجویی همچنین گفت:کسی که می خواهد نماینده شود باید این ویژگی را در خود ببیند که به مشکلات شهرش رسیدگی کند مردم شهر و روستا بیش از آن که به یک تئوریسین نیاز داشته باشند به نماینده ای کاربلد و کاردان نیاز دارند.

وی خاطر نشان کرد: باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا کاندیدایی وارد مجلس شوند که مثل برخی کاندیدهای فعلی به حواشی علاقه نداشته باشد. مردم به نماینده ای رای می‌دهند که دغدغه آن ها را در سر داشته باشد، نه اینکه فقط به فکر منافع شخصی ، گروهی و جناحی خود باشد.

انتهای پیام

کد N1012895

وبگردی