آفتاب

اخبار پر کلیک 10 آبان خبرآنلاین؛سیل در قم،واکنش مقام ایرانی به اظهارات عربستان

اخبار پر کلیک 10 آبان خبرآنلاین؛سیل در قم،واکنش مقام ایرانی به اظهارات عربستان

روزنامه شرق در گفت و گویی با کامران باقری‌لنکرانی وزیر بهداشت احمدی‌نژاد نظر او را درباره اینکه رئیس دولت نهم او را «هلو» خطاب مرده بود، پرسید

این روزنامه صبح به نقل از وی نوشت: ایشان صحبتی کردند که من هم همان‌موقع گفتم فکر نکنم از باب تحقیر و تعرض این حرف را زده باشند، ایشان احتمالا برای ابراز علاقه این را گفتند و حالا هم گذشته است. اینجا را ببینید.

پس از فاجعه منا بود که اکبر عبدی مهمان یکی از برنامه های تلویزیون به مناسبت عید غدیر بود. او در این برنامه خاطره ای از سفرش به مکه تعریف کرد که اعتراضات بسیاری را برانگیخت. اینجا را ببینید.

اقتصاد

 با وجود اینکه برخی موسسات اعتباری غیرمجاز در مسیر ساماندهی و دریافت مجوز فعالیت از بانک مرکزی قرار گرفته‌اند، ولی در مواردی هستند موسساتی که اوضاع چندان مناسبی نداشته و تضمینی برای انجام تعهدات آنها مقابل سپرده گذارانشان وجود ندارد. شرایطی که تاکید دارد تا زمانی که مجوز موسسات نهایی نشده جایگاه قابل اعتمادی برای سپرده‌گذاری نیستند. اینجا را ببینید.

نیسان 2020 Vision مدل 2014 ساخت کشور ژاپن است. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

علی ضیاء مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از هواداران تیم استقلال عذرخواهی کرد. اینجا را ببینید.

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در خصوص حضور چکامه چمن ماه بازیگری که به تازگی درحرکتی موهن اقدام به کشف حجاب کرده است و در سریال «آسمان من » به ایفای نقش پرداخته بود، گفت: این سریال در گذشته ساخته شده است و اکنون از شبکه سه سیما باز پخش می شود و به دلیل اینکه این بازیگر دچار حاشیه شده است نقش آن حذف می شود. اینجا را ببینید.

اجتماع

دقایقی پیش سیل به قم رسید. بارندگی های شدیدی که در روزهای گذشته از غرب ایران شروع شده و موجب جاری شدن سیل در چند استان شد، اکنون به قم رسیده است. اینجا را ببینید.

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی آغاز شد و او قرار است در این جلسه دفاعیات خود را اعلام کند.  اینجا را ببینید.

بین الملل

معاون عربی آفریقایی وزیرخارجه درباره رویکرد ایران درباره آینده سوریه و تصمیمات نشست وین در خصوص رفتن یا ماندن بشار اسد توضیح داد. اینجا را ببینید.

 معاون عربی آفریقای وزیر امورخارجه در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی وزیرخارجه عربستان هشدار داد : صبر جمهوری اسلامی ایران را نیازمایید. اینجا را ببینید.

ورزش

مجری پرسپولیسی تلویزیون، بعد از گلزنی این تیم در دربی به سرمربی آبی ها توهین کرده است.  اینجا را ببینید.

تصویری از مهدی رحمتی منتشر شده که نشان می دهد بعد از گل پرسپولیس می خندد. اینجا را ببینید.

 دانش

اگر به فهرست برترین معماران جهان نگاهی بیاندازید، به نام تنها یک زن برمی‌خورید: زها حدید. به گزارش دویچه وله این زن عراقی تبار که خودش می‌گوید بداخلاق است و در ابتدار کارش طرح‌هایش را غیرقابل ساخت می‌دانستند امروز شصت و پنج ساله شده است. اینجا را ببینید.

روزنامه گاردین در گزارشی اعلام کرده سقوط ایرباس A321 روسیه در صحرای سینا نگرانی‌ها درباره امنیت هواپیماهای این خانواده را افزایش داده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

همه ما می دانیم صنایع تک/ Tech industries از پردرآمدترین‌هاست. اما این تنها گوگل و فیس بوک و مایکروسافت نیستند که در رأس درآمد سالانه قرار دارند. اینجا را ببینید.

 کمپانی 76 ساله اچ پی یا همان هیولت پاکارد به دو قسمت تقسیم شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

بنتسون: خودم هم چنین گلی ندیده بودم... و اتفاقی بود! اینجا را ببینید.

دربی تماشایی جمعه از نگاه یک کاریکاتوریست که تدافعی بازی کردن استقلال بعد از گل نیمه دوم را برجسته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

 شهید علی انصاری گزارشگر شبکه الغدیر و عضو گروه مستندساز ایرانی در حین ثبت لحظه‌های مبارزه رزمندگان مقاومت علیه داعش در عراق، به شهادت رسید. اینجا را ببینید.

این روز‌ها بیلبوردی در بلوار امام رضا(ع) شهرستان ساری تعجب شهروندان مرکز استان مازندران را برانگیخته است. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

عملکرد صداوسیما در اطلاع رسانی پیرامون توافق هسته‌ای و برجام باعث شد تا بسیاری از اهالی رسانه و سیاستمدران به نقد عملکرد رسانه‌ی ملی بپردازند. اینجا را ببینید.

دقایقی پیش سیل به قم رسید. بارندگی های شدیدی که در روزهای گذشته از غرب ایران شروع شده و موجب جاری شدن سیل در چند استان شد، اکنون به قم رسیده است. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

سرمربی تیم ملی در واکنش به اتفاقات رخ داده اخیر بیانیه ای صادر کرد. اینجا را ببینید.

ملکه زیبایی تایلند برای نشان دادن عشق خود به مادرش و قدردانی از زحمات وی در طول زندگی اش تصویر زیبایی خلق کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N1012764

وبگردی