آفتاب
رییس ستاد انتخابات استان تهران:

رسانه ملی باید برای حضور حداکثری فضاسازی کند اما...

رسانه ملی باید برای حضور حداکثری فضاسازی کند اما...

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه دولت در موقعیت فعلی، رسانه و ابزار گسترده‌ای در اختیار ندارد و رسانه ملی با دولت هم‌داستان نیست گفت: رسانه ملی که از منابع ملی استفاده می‌کند باید برای انتخابات و حضور حداکثری مردم فضاسازی کند اما به نظر می‌رسد برخی از جریانات و گروه‌ها علاقه‌مندند انتخابات پیش رو از رونق زیادی برخوردار نباشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدشهاب الدین چاوشی در نشست فرمانداران استان تهران افزود:‌ در چنین موقعیتی وظیفه اصلی ایجاد زمینه‌های حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات بر عهده فرمانداران و دیگر متولیان انتخابات است.

چاوشی گفت:‌ تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات از مبانی اعتقادی محکمی برخوردار است که می‌تواند به استحکام نظام سیاسی و تقویت روحیه ملی منجر شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران همچنین تصریح کرد: بهره‌گیری از همایش‌ها و برنامه‌های پرجمعیت و ارتباط با رسانه‌های محلی و خبرنگاران و نخبگان فرصت خوبی است که می‌توان از آنها برای ایجاد نشاط سیاسی بهره گرفت. اگر حرفی منطقی باشد جای خود را باز خواهد کرد.

چاوشی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای حضور حداکثری اداره کل سیاسی استانداری برنامه‌ها، همایش‌ها و جلسات خوبی را تدارک دیده است، عنوان کرد: دهه فجر پیش رو فرصت بسیار خوبی است که می‌توان از آن برای ایجاد فضای امید و سرزندگی استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: فرمانداران و بطور کل مجریان انتخابات دقت کنند که ایجاد فضای پرنشاط سیاسی وظیفه آنهاست و لازم است در راستای تبعیت از قانون تحرک و همکاری با یک جریان و گروه سیاسی خاص را نمی توانند داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر مردم در انتخابات پای صندوق‌های رای بیایند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود نزدیک‌تر خواهد شد، گفت: مجریان انتخابات نباید نگران این باشند که چه گروهی قرار است به مجلس راه پیدا کند. هر وقت مردم بصورت پررنگ در پای صندوق‌های رای حاضر شدند، اتفاقات خوبی برای نظام و کشور رخ داده است.

انتهای پیام

کد N1012237

وبگردی