آفتاب
آیت‌الله صدیقی:

جبهه مقاومت رو به توسعه است

جبهه مقاومت رو به توسعه است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز جبهه مقاومت رو به توسعه است و امیدواریم به زودی نابودی استکبار و ایادی آن را ببینیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی از مدافعان حرم که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به ویژگی نهضت عاشورا اظهار کرد: نهضت عاشورا ابعاد، اسرار و رموزی دارد که اینها برای اهل سیر و سلوک در مرور زمان قابل کشف است.

وی ادامه داد: نهضت امام حسین(ع) حقیقت قرآن را تجلی کرد و مهمترین بخش این محور جدا کردن یزید و بنی‌امیه و جریان استکبار برای همیشه بود و توانست آنها را منفور کند.

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه امام حسین (ع) مظلوم را مجهز و ظالم را منفور کرد، گفت: امروز امام حسین(ع) مقابل استکبار، نفاق، سکولار ایستاده و پرچمی را بلند کرده و تا به دست امام زمان (عج) برسد و امروز شعار هل من ناصر ینصرنی هنوز بلند است.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرپذیری واقعه انقلاب از عاشورا اشاره و اظهار کرد: امام، آمریکا را تحقیر کرد، آنها را به زانو درآورد و به چالش کشید. امام آنها را در موضع انفعالی قرار داد و کاری کرد که آنها امکان بلند شدن نداشته باشند.

وی افزود: آنها چون ضربه خورده بودند، جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کردند و در این جنگ همه دنیا را علیه ما بسیج کردند اما از عهده ما برنیامدند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه تاکید کرد: خیلی عجیب است که امروز خیره‌شدگان به قدرت استکبار جهانی قدرت شهادت را نمی‌بینند و عزت و عظمت عاشورا و جریان امام حسین(ع) را نمی‌توانند لمس کنند.

صدیقی تصریح کرد: اقتدار ما به روحیه شهادت است و دشمن در جنگ فرهنگی قصد گرفتن این روحیه را از ما دارد.

وی شهادت در راه خدا را با ارزش‌ترین مرگ دانست و گفت: کسی حق ندارد به شهید، مرده بگوید. خدا می‌گوید که شهید نمرده و زنده است. امروز جبهه مقاومت روبه توسعه است و امیدواریم به زودی نابودی استکبار و ایادی آن را ببینیم.

انتهای پیام

کد N1012157

وبگردی