آفتاب
تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی؛

اقدام مؤثر در قبال تکرار باران‌های اسیدی در خوزستان/ رسیدگی به مناطق سیل‌زده

اقدام مؤثر در قبال تکرار باران‌های اسیدی در خوزستان/ رسیدگی به مناطق سیل‌زده

توضیح علت عدم اقدام مؤثر و پیشگیرانه در قبال تکرار پدیده باران‌های اسیدی در استان خوزستان توسط سازمان حفاظت محیط زیست و لزوم رسیدگی به وضعیت مناطق سیل‌زده در استان لرستان و امدادرسانی مناسب به آن‌ها از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز یکشنبه تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را به شرح زیرقرائت کرد.

مقیمی نماینده بهشهر به رئیس جمهور: لزوم بازگشت شرکت دخانیات به شرایط قبل از واگذاری، به وزیر آموزش و پرورش: توضیح درباره علت عدم اجرای کامل قانون راجع به استخدام خرید خدمت آموزشی توسط اداره کل استان مازندران.

طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر علوم: جلوگیری از سخنرانی عناصر فتنه در دانشگاه‌ها، به وزیر کشور: جلوگیری از تجمیع و تخلیه زباله‌ها در جنگل‌های شمال و تخلیه فاضلاب در رودخانه‌های محلی.

قادری نماینده شیراز به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح تسویه خانه فاضلاب صدرا و جلوگیری از آلودگی آب قنات‌های جوادیه، به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: رسیدگی به مساله قطع تماس‌های ارتباطی از طریق تلفن همراه در سطح شهر شیراز.

رضایی نماینده خمین،عزیزی نماینده شازن، میرگلوبیات نماینده ساوه وسلیمی نماینده محلات به وزیر آموزش و پرورش:جلوگیری از تهدید مردم توسط مدیران مدارس برای تأمین هزینه آب و برق و گاز مدارس .

حسینی نماینده زابل به وزیر جهاد کشاورزی: جلوگیری از خروج دام بومی پرواری منطقه سیستان.

صالحی نسب نماینده دشت آزادگان به رییس جمهور: توضیح درباره علت عدم اقدام موثر و پیشگیرانه در قبال تکرار پدیده باران‌های اسیدی در استان خوزستان توسط سازمان حفاظت محیط زیست.

نوری نماینده شوش، موسوی نماینده اهواز ،‌ سامری نماینده خرمشهر،‌ حسینی نماینده اهواز،‌ دارایی نماینده اندیمشک،‌ جلیلی نماینده مسجد سلیمان،آغاجری نماینده بندر ماهشهر، پاپی‌زاده نماینده دزفول و تمیمی نماینده شادگان به رئیس جمهور:توضیح علت عدم اقدام مؤثر و پیشگیرانه در قبال تکرار پدیده باران‌های اسیدی در استان خوزستان توسط سازمان حفاظت محیط زیست.

آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به وزیر کشور: رسیدگی به وضعیت مناطق سیل‌زده در استان لرستان و امدادرسانی مناسب به آن‌ها.

دوگانی نماینده فسا به وزیر جهاد کشاورزی: عدم توجه به عواقب و خسارات خشکسالی‌های اخیر به کشاورزان، اصلاح الگوی کشت و آبیاری قطره‌ای و تحت فشار و عدم پرداخت به موقع خرید محصولات کشاورزی.

انتهای پیام

کد N1012054

وبگردی