آفتاب
سرافراز:

سازمان صدا و سیما درخصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرد

سازمان صدا و سیما درخصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرد

رئیس رسانه ملی گفت: در صدا و سیما، ۳۸۰۰ دقیقه به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و ۲۰۰۰ دقیقه به منتقدان برجام زمان داده شد که این امر نشان‌دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد سرافراز درخصوص انتقاداتی که برخی افراد از رویکرد رسانه ملی در بررسی برجام داشتند، افزود: طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صدا و سیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.

وی با رد انتقادها از رویکرد سازمان در بررسی برجام، گفت: در صدا و سیما، ۳۸۰۰ دقیقه به تیم مذاکره‌کننده و موافقان برجام و ۲۰۰۰ دقیقه به منتقدان برجام زمان داده شد که این امر نشان‌دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اکنون وظیفه تمام دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی است که در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری دارند که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه‌ای نشود که ایران تعهدات خود را به برجام انجام دهد اما در مقابل، امریکا و سایر قدرت‌ها تحریم ها را برطرف نکنند یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به‌درستی اجرا نکنند.

سرافراز در پایان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به‌درستی اجرا شود.

کد N1011981

وبگردی