آفتاب
رحمانی:‌

دولت با رعایت الزامات رهبری در اجرای برجام راه نفوذ دشمن را ببندد

دولت با رعایت الزامات رهبری در اجرای برجام راه نفوذ دشمن را ببندد

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست ملاحظات مدنظر رهبری در اجرای برجام را نصب العین قرار دهد تا راه نفوذ دشمن بسته شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، رجب رحمانی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: در موضوع برجام فرمایشات رهبری و نامه ایشان باید نصب العین دولت و مجلس قرار بگیرد و همه وظیفه داریم این موضوع را بدون کم و کاست مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: مجلس باید نظارت قوی و مستمر خود را داشته باشد و دولت و رئیس جمهور هم باید این دستور را با ملاحظات ده‌گانه شورای عالی امنیت ملی، قانون مصوب مجلس و منویات رهبری نصب العین قرار دهند تا راه نفوذ دشمن بسته شود و تحریم ها بدون شرط و شروط از بین برود.

این نماینده مجلس خواستار حل مشکل آب شرب، تاسیسات فاضلاب و شبکه‌های آبیاری و زهکشی شهرستان تاکستان شد و گفت: تاکستان حق آبه چند صدساله دارد اما این امر مورد توجه قرار نگرفته ضمن اینکه از سد طالقان هم باید 25 درصد به تاکستان اختصاص پیدا کند.

رحمانی با اشاره به قیمت 4000 تومانی کشمش در سال گذشته گفت که با توجه به تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی قیمت خرید تضمینی کشمش در سال جاری باید 4800 تا 5000 تومان باشد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به مشکل پیش دبستانی و حق التدریسی‌ها خواستار توجه به وضعیت چاه‌های عمیق و نیمه عمیق در تاکستان و تامین اعتبار چاه‌ها برای آبیاری تحت فشار و قطره‌ای شد.

انتهای پیام

کد N1011975

وبگردی