آفتاب
صابری در تذکر شفاهی:

وزارتخانه‌های صنعت وکار نسبت به مشکل بازنشستگان فولاد بی‌توجه‌اند

وزارتخانه‌های صنعت وکار نسبت به مشکل بازنشستگان فولاد بی‌توجه‌اند

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با انتقاد از حل نشدن مشکل بازنشستگان صنعت فولاد گفت: وزارتخانه های صنعت و کار نسبت به حل این مشکل بی توجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صابری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر به وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: امروز شاهد حضور جمع زیادی از مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی مقابل مجلس بودیم که سال‌ها در خدمت آموزش و پرورش بوده اند.

وی افزود: متاسفانه از ظرفیت قانونی خوبی که مجلس مصوب کرد، استفاده نشده و هنوز بخش عمده مشکلات این قشر حل نشده است؛ وزارت آموزش و پرورش فرصت خدمت را از این عزیزان نگیرد و شرایطی را فراهم کند تا از این افراد استفاده شود.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر همچنین با انتقاد از حل نشدن مشکل بازنشستگان صنعت فولاد و عقب ماندن حقوق ماهانه آنها گفت: لازم است وزارتخانه های صنعت و کار، به این سوال جواب دهند که چرا به حقوق این نیروها بی‌توجه هستند.

صابری در بخش دیگری از تذکر خود با انتقاد از بی توجهی وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به رکود حاکم در بخش معدن خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون حقوق برخی از کارگران این بخش داده نشده است.

کد N1011941

وبگردی