آفتاب
حجت الاسلام صدیقی در گرامیداشت شهدای مدافع حرم؛

امام(ره) آمریکا را تحقیر کرد/استکبار در خون شهید غرق خواهد شد

امام(ره) آمریکا را تحقیر کرد/استکبار در خون شهید غرق خواهد شد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امام (ره) آمریکا را تحقیر و آنها را به زانو درآورد و به چالش کشید، آنها هر کاری کردند نتوانستند بلند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی که صبح امروز در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به مواضع امام (ره) در مقابل آمریکا اظهار داشت: امام (ره) آمریکا را تحقیر کرد و آنها را به زانو درآورده و به چالش کشید.

وی افزود: امام (ره) آنها را در موضع انفعالی قرار داد و آنها هر کاری کردند نتوانستند بلند شوند. آمریکایی ها هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند و چون ضربه خورده بودند دنیا را علیه ما بسیج کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: آمریکایی ها با بسیج کردن مردم دنیا هم از عهده ما بر نیامدند زیرا امام حسین (ع) اسلحه ای را به دست ما داده که تمام سلاح های اتمی در برابر این سلاح به زانو در می آیند و این همان قدرت و عزتی است که امام حسین (ع) به مظلوم داده است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه خیلی عجیب است که خیره شدگان به قدرت کاخ سفید قدرت شهادت را نمی بینند، گفت: آنها عزت و عظمت عاشورا و جریان امام حسین (ع) را نمی توانند لمس کنند.

وی تصریح کرد: با اینکه آنها پیروزی ما را در همه جبهه ها دیدند اما در مقابل آمریکا خم می شوند و می گویند الان باید به آمریکا سواری بدهیم. خداوند آنها را کور کرده و عقل و غیرت را از آنها گرفته است و آنها منتظر این هستند که آمریکا برای آنها زندگی درست کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به نهضت عاشورا گفت: نهضت عاشورا ابعاد، لایه ها و اسراری دارد که برای اهل سیر و سلوک و معرفت در گذر زمان قابل کشف است.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه نهضت امام حسین (ع) حقیقت قرآن را بیان کرده است ادامه داد: مهمترین بخش نهضت عاشورا رسوا کردن یزید و بنی امیه بود و اینکه جریان استکبار را در عالم و تاریخ برای همیشه منفور کرده است.

وی اظهار داشت: خون شهید مرگ ندارد و همیشه در جریان است و استکبار در خون شهید غرق خواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امام حسین (ع) مقابل استکبار، نفاق و سکولار ایستاده و پرچمی را بلند کرده است که در نهایت به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

حجت الاسلام صدیقی اقتدار ما را ناشی از قدرت شهادت دانست و افزود: هم اکنون دشمن در جنگ فرهنگی می خواهد این روحیه را از ما بگیرد.

وی با بیان اینکه ما قدرت جدیدی شده ایم تصریح کرد: این قدرت متولد دامن امام حسین (ع) است و زیر پرچم فرزند امام حسین (ع) و ولی فقیه قرار دارد. بالاتر از خود کسی را نمی شناسیم و قدرت های بزرگ را سگ هم حساب نمی کنیم و به قدرت خدا تکیه داده ایم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت رو به توسعه است خاطرنشان کرد: کسی حق ندارد به شهید مرده بگوید. خدا می گوید که شهید نمرده است و رنگ خدا گرفته است.

 

 

 

کد N1011792

وبگردی