آفتاب
تحلیل‌گر مصری:

سلفی‌های وهابی یک طایفه عقب‌مانده‌اند

سلفی‌های وهابی یک طایفه عقب‌مانده‌اند

یک تحلیل‌گر مصری گفت: سلفی‌های وهابی یک طایفه عقب مانده‌اند که همه مردم دشمن آنها هستند، همان‌هایی که عامل وقوع انفجارهای تروریستی از جمله در مسجد شیعیان در نجران هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم عیسی تحلیل‌گر و مجری معروف مصری در برنامه « همراه با ابراهیم عیسی» در شبکه «قاهره و مردم» پس از پخش فیلمی از امام جماعت مسجدالحرام در حین نماز که برای پیروزی به اصطلاح مجاهدین و به عبارت دقیق‌تر تروریست‌ها در یمن، سوریه و عراق بر رافضی‌ها و مسیحیان و یهودیان دعا می‌کرد، به شدت از عربستان سعودی و تفکرات عقب مانده وهابیت انتقاد کرد.

وی گفت: بعد از این حمایت‌ها، شاهد انفجار تروریستی در مسجد شیعیان در نجران هستیم. همان کسانی که به یهودی، مسیحی و شیعه حمله می‌کنند، همان‌ها عامل وقوع انفجارهای تروریستی هستند. این داعشی‌ها از کجا می‌آیند؟ درحالی که خود شما (سعودی‌ها) در ائتلاف آمریکایی حضور دارید و می‌گویید که با تروریسم می‌جنگید، شما با ادعای مبارزه با تروریسم چه کسی را می‌خواهید فریب بدهید؟ شما خودتان تروریسم هستید.

این تحلیل‌گر مصری در ادامه افزود: همه جهان دشمن سلفی‌ها هستند و سلفی‌های وهابی یک طایفه عقب مانده‌اند که همه مردم دشمن آنها هستند و خداوند ما را در پیروزی بر این سلفی‌های وهابی پیروز گرداند، همان‌هایی که عامل وقوع انفجارهای تروریستی از جمله در مسجد شیعیان در نجران هستند.

انتهای پیام

کد N1011777

وبگردی