آفتاب
کوهپایه‌زاده پس از پایان دادگاه:

دفاعیات «بابک زنجانی» همچنان ادامه دارد

دفاعیات «بابک زنجانی» همچنان ادامه دارد

وکیل‌مدافع بابک زنجانی گفت: فکر می‌کنم دفاعیات موکلم در چند جلسه دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رسول کوهپایه‌زاده پس از پایان چهارمین جلسه دادگاه موکلش در جمع خبرنگاران گفت: سپاسگزارم که این فرصت را به موکلم دادند و اجازه دادند تا موکلم از حقوق دفاعی خودش بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: در دفاعیاتی که امروز موکلم در محضر دادگاه قرائت کرد و توضیحاتی که داد، فکر می‌کنم قسمت مهم و عمده واقعیت را روشن خواهد کرد. اینجا وظیفه شما و رسانه‌هاست که واقعا همانطور که کیفرخواست را با همه جزئیات و وسواس و با رعایت بی‌طرفی منتشر کردید با همان وسواس و با رعایت بی‌طرفی اظهارات موکلم را منتشر کنید تا افکار عمومی بعد از 2 سال بفهمند که امروز از زبان کسی که در مظان اتهام هست این صحبت‌ها شنیده می‌شود.

کوهپایه‌زاده گفت: به عنوان یک فرد حقوقی فکر می‌کنم موکل بنده بخشی از دفاعیات خود را مطرح کردند و یک فضای خوبی برای اذهان بیدار و بی‌طرف ایجاد شد. از آنجا که بحث فنی و تکنیکی است و دانش اقتصادی و بانکی می‌خواهد جدای از دانش حقوقی من فکر می‌کنم موکلم سعی کرد با یک زبان مشترک طرفین دعوا را فرا بخواند به گوش کردن دفاعیات خود.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد:‌ فکر می‌کنم اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد و دستگاه قضا با همین بی‌طرفی به پرونده رسیدگی کند، امیدوارم هستم آنچه واقع قضیه هست مشخص شود. هر چند تصمیم و تشخیص با دادگاه است، اما امروز خودم به عنوان یک فرد حقوقی از دفاعیات موکلم لذت بردم و امیدوارم که در نهایت به ابراز حقیقت منجر شود.

کوهپایه‌زاده درباره‌ی این که آیا فردا نوبت به دفاعیات شما می‌رسد گفت: احتمالا دفاعیات موکلم در جلسه فردا و یا در جلسات دیگر همچنان ادامه داشته باشد و بعید می‌دانم که فردا نوبت به دفاعیات ما برسد.

انتهای پیام

کد N1010566

وبگردی