آفتاب
محسن رضایی خبر داد:

پایان بررسی طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت

پایان بررسی طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ طرح رسیدگی به دارایی مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید و آیین‌نامه اجرایی آن هم مشخص شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، محسن رضایی در نشست خبری امروز خود با اعلام این خبر افزود: براساس این قانون نزدیک به 200 هزار نفر از مسئولان کشور و خانواده‌های آن‌ها زیر پوشش نظام خود اظهاری قرار می‌گیرند و هرگاه قوه قضاییه آماده شد این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز مسأله سیل استان های ایلام، لرستان و کهکیلویه و بویر احمد و همچنین پدیده اهواز که موجب تنگی نفس مردم این شهر شد مورد بررسی قرار گرفت. اعضای مجمع با ابراز همدردی نسبت به آسیب دیدگان این حوادث تاکید کردند که مسئولان هر چه زودتر باید به وضعیت مردم در این استان‌ها رسیدگی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما با پدیده جدیدی از سوی دریای عمان مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: تا آخر آذرماه احتمال بارش و سیل وجود دارد. این پدیده برای اولین بار در کشور ما رخ می‌دهد هر چند که در اروپا و آمریکا این پدیده به دلیل اینکه چندین بار به وقوع پیوسته، شناخته شده است. مسئولان ما اکنون باید آمادگی کامل برای مقابله با این پدیده جدید را داشته باشند.

ادامه دارد...

کد N1010365

وبگردی