آفتاب

دیدار بارزانی با فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا درباره همکاری‌ها علیه داعش

دیدار بارزانی با فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا درباره همکاری‌ها علیه داعش

رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار با فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا و هیات همراه وی، عملیات ضد تروریسم در "الحویجه" را ضربه‌ای به پیکره داعش و گامی مهم در جهت افزایش هماهنگی‌ها و همکاری‌ها میان دو طرف برای نبرد با داعش خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در این دیدار گفت: عملیات الحویجه برای آزادسازی گروگان‌ها ، گامی ویژه در راستای هماهنگی‌ها و همکاری میان ائتلاف آمریکایی ضد داعش و پیشمرگ‌ها برای مقابله با داعش است.

بارزانی با اشاره در نشست مشترک با ژنرال لوید آستین، لوید آستین، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا و هیات همراهش تجهیزات نظامی مورد نیاز پیشمرگ‌ها، آمادگی‌ها برای آزادسازی موصل و تحولات میدانی در جبهه های نبرد با داعش در استان الانبار و بیجی را مورد بررسی قرار داد.

آستین در این نشست با تقدیر از فداکاری‌ها و گام های موفقیت‌آمیز پیشمرگ‌ها در نبرد علیه داعش،‌ عملیات مشترک ائتلاف ضد داعش و پیشمرگ‌ها برای آزادی گروگان‌ها را نشانه‌ای از سطح بالای هماهنگی‌ها میان دو طرف دانست.

بارزانی نیز عملیات الحویجه را ضربه‌ای به پیکره داعش توصیف کرد و آن را گامی ویژه در زمینه افزایش هماهنگی‌ها و همکاری‌ها میان دو طرف برای نبرد با داعش دانست.

انتهای پیام

کد N1010170

وبگردی