آفتاب

جنگ "واقعی" علیه کدام کشور در جریان است؟

جنگ "واقعی" علیه کدام کشور در جریان است؟

جنگ واقعی علیه روسیه در جریان است.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه ماسکوفسکی کمسمولتس روسیه با انتشار خبری مبنی بر اینکه اوکراین اطلاعات 11 نظامی روس را در اختیار داعش قرار داده است در تحلیل این خبر نوشت: حتی روشنفکران لیبرال مسکو فهمیده اند که جنگ واقعی علیه روسیه در جریان است.

در ادامه این تحلیل آمده است: جدیداً در سایت سازمانی به نام Inform Napalm مشخصات شخصی 11 خلبان روس که گویا در عملیات روسیه در سوریه علیه داعش شرکت می کنند، منتشر شده است. این سازمان که خود را بین المللی و غیر دولتی می نامد، از روز 14 اکتبر این اطلاعات را منتشر می کند. بعداً اطلاعات Inform Napalm در رسانه‌های گروهی اوکراین، سایت های مخالفان بلاروس و پایگاه بدنام صلح جوی اوکراینی منتشر شد که قبلاً آدرس های مخالفان سیاسی اوکراینی را درج می کرد که بعداً کشته شدند.

گفتنی است که سایت Inform Napalm در جریان عملیات جنگی در دونباس هم سعی می‌کرد مشخصات نظامیان روس را که گویا آنجا می جنگیدند، منتشر کند.

نویسنده مقاله معتقد است که این سایت با سرویس امنیت اوکراین ارتباط دارد و در واقع یکی از بخش های سازمان اطلاعات است.

نویسنده سئوال می کند که چرا اوکراین با تروریست های داعش همدستی کرده است در حالی که کی یف در سوریه منافع ندارد؟ پاسخ این است که آمریکا در سوریه منافع دارد و مداخله روسیه در این مناقشه را برای خود خطرناک می داند. وقتی منافع آمریکا در کار است حتی آدم کشان داعش که رفتار ضد انسانی از خود نشان می دهند، می توانند به عنوان نیروهای خوب و غیر نظامیان صلح جو معرفی شوند.

52310

کد N1010042

وبگردی