آفتاب

شهادت نوزاد 7 ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور

شهادت نوزاد 7 ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به سمت شماری از فلسطینیان در شهرک بیت فجار در جنوب شرق بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری گاز اشک آور شلیک کردند که در نتیجه یک نوزاد هفت ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، با شهادت رمضان محمد ثوابته نوزاد هفت ماهه فلسطینی شامگاه جمعه بر اثر استنشاق گاز اشک آور در شهرک بیت فجار در کرانه باختری که در پی شهادت دو جوان فلسطینی در قدس و نابلس رخ داد تعداد شهدای فلسطینی در جمعه خشم به سه نفر رسید.

مدیر بخش اورژانس هلال احمر بیت لحم تاکید کرد که این نوزاد هفت ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده و در نهایت به شهادت رسید.

محمد ابو ریان تصریح کرد که نظامیان صهیونیست به داخل منزل خانواده‌ای فلسطینی در شهرک بیت فجار گاز اشک آور پرتاب کردند و که یک نوزاد هفت ماهه فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدید شد و تلاش‌های امدادرسانان هم راه به جایی نبرده و به شهادت رسید.

همچنین چند نفر دیگر عضو این خانواده بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده و به طور سرپایی مداوا شدند.

از سوی دیگر، یک جوان فلسطینی در شهرک بیت فجار از ناحیه سر هدف گلوله ساچمه‌ای نظامیان صهیونیست قرار گرفت و مجروح شد. سه جوان دیگر هم در منطقه خضر در بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

تمامی مجروحان به منظور مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

در سی امین روز انتفاضه قدس، سه فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند و بدین گونه شمار شهدا تا به این لحظه به 71 نفر رسید.

انتهای پیام

کد N1009868

وبگردی