آفتاب
رئیس کمیسیون اجتماعی با مهر مطرح کرد؛

تامین منافع ایران در صورت اجرایی شدن درست برجام

تامین منافع ایران در صورت اجرایی شدن درست برجام

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملی شدن برجام باعث می شود منافع ملت ایران و تمام جهان تامین، اشتغال و تولید افزایش و آسیب های اجتماعی در کشور کاهش یابد.

عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه تصویب برجام در مجلس چه آثار مثبتی در کشور خواهد داشت گفت: بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار است که کشورها به جای استفاده از قوه قهریه و کشتار یکدیگر از قوه تعقل هم استفاده کرده و با تعامل برسر دعوایی که با هم داشتند به یکدیگر امتیاز دادند.

وی با بیان اینکه این تعامل جمهوری اسلامی ایران با دنیا برکاتی برای ایران، منطقه و تمام دنیا خواهد داشت افزود: با تصویب طرح برجام صلح جایگزین جنگ شده و روابط بین الملل قوی تر خواهد شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس ادامه داد: هیئت های مختلف از کشورهای گوناگون برای سفر به ایران صف کشیدند و این هیئت ها از ایران نیز به کشورهای مختلف سفر می کنند که نشان دهنده تعامل و تبادل هیئت های پارلمانی و دیپلماسی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف است.

عزیزی گفت: این رفت و آمد های بین المللی برکاتی برای کشور خواهد داشت، در یک همایش راه و شهرسازی توافق شده است که خارجی ها  میلیارد یورو در حوزه راه و شهرسازی ایران سرمایه گذاری کنند، این مسئله پیرو توافقی است که در قالب برجام صورت گرفته و قبل از این توافق چنین سرمایه گذاری صورت نمی گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: با ورود این میلیارد یورو به کشور اشتغال و آبادانی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی گفت: عملی شدن برجام باعث می شود منافع ملت ایران و تمام جهان تامین، اشتغال و تولید افزایش و آسیب های اجتماعی در کشور کاهش یابد.

کد N1009804

وبگردی