آفتاب

لطیفه های سرخابی ها بعد از دربی

لطیفه های سرخابی ها بعد از دربی

دربی 81 با تساوی استقلال و پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس در دقیقه 5+90 بازی را مساوی کرد. بلافاصله پس از اتمام بازی، لطیفه ها و کامنت های جالبی برای این بازی ساخته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند دقیقه بعد از سوت پایان بازی استقلال و پرسپولیس بود که فضاهای مجازی پر شد از لطیفه و کامنت های جالب درباره این بازی.هواداران سرخابی لطیفه های مختلفی برای هم ساختند.در گزارش ذیل به بعضی از این لطیفه ها و دلایل ساخت آن می پردازیم.
استقلالی ها که پیروزی را در دقیقه 96 از دست دادند به زمان وقت های تلف شده اعتراض داشتند.آنها در این باره لطیفه هایی ساختند. استقلالی های در این باره نوشتند:« تسنیم: وزارت کشور دربی را تا ساعت هشت شب تمدید کرد تا پرسپولیس گل بزند.» « کاشکی همه تو زندگیمون یه داور مثل ترکی داشتیم. اونقدر وقت رو نگه میداشت تا همه چیز طبق خواسته ی ما میشد. خدا قسمتمون کنه.» کاربری دیگر نوشت:« از محسن ترکی میپرسن فوتبال چن دیقه اس؟ میگه تا وقتی پرسپولیس بتونه گل بزنه.» بازیکنان و هواداران پرسپولیس بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی در ثانیه های پایانی به خوشحالی پرداختند.استقلالی ها همچنین خوشحالی پرسپولیسی ها را سوژه لطیفه های خود کردند و نوشتند:« الان ادمینای پرسپولیسی ویکی‌پدیا رفتن بخش افتخارات پرسپولیس یه مورد اضافه کنن: مساوی با استقلال.» همچنین کاربرانی گل پرسپولیس را شانسی دانسته و درباره گل بنستون نوشتند:« داشتم جدول حل میکردم نوشته بود شانس هشت حرفی .. نوشتم پرسپولیس.» « ‏اگه پرسپولیس گل نمیزد، حالاحالاها داشتیم فوتبال نیگا میکردیم»

استقلالی ها همچنین از عملکرد خوب دروازه بان و کاپیتان تیمشان راضی بودند نوشتند:« خسته ام بس که دلم را به دری بسته زدم
لعنتی ! عشق تو دروازه ی استقلال است !!»
پرسپولیسی ها هم در فضاهای مجازی بیکار ننشستند و آنها هم لطیفه هایی درباره استقلال ساختند. پرسپولیسی ها که از بازی تدافعی استقلال شاکی بودند در این باره نوشتند:« از آزادى خبر رسیده که: پرویز مظلومى هنوز تو آزادی وایساده داره دفاع میفرسته تو زمین.» همچنین کاربر دیگری نوشت:« می‌گن مظلومی هنوز داره دفاع میاره تو زمین»
پرسپولیسی ها معتقدند استقلالی ها که به این باور رسیده بودند که تیمشان بازی را می برد در حال تهیه متنی برای تبریک به هم دیگر بودند.پرسپولیسی ها در این باره نوشتند:« سلامی عرض میکنیم به استقلالی های عزیزی که داشتند متن پیاماشونو آماده میکردن....سلام ضایع»
دقیقه 92 بازی بود که رحمتی با نورمحمدی برخوردی داشت که بعد آن چند باری روی زمین غلت زد و این غلت زدن رحمتی هم سوژه پرسپولیسی ها برای ساختن لطیفه شد.« مسئولان مرزبانی اعلام کردن سید مهدی رحمتی دقایقی قبل غلت زنان از مرز خسروی رد شد.» «بعد بازی به مهدی رحمتی گفتن بیا تو اتوبوس بریم گفته ممنون خودم غلت میخورم میام.» «شنیدم رحمتی رو بردن زیر سرم؛ میگفت اینجوریکه منو به توب بستن مجلس و به توب نبسته بودن، میگن توپ میبینه جیغ میزنه»
مظلومی و استقلالی های در دربی های اخیر خاطره خوبی از دقایق پایانی بازی ندارند.پرسپولیسی ها همچنین درابن باره نوشتند: «استرسی که هوادارای استقلال تو 10 دقیقه آخر بازی مقابل پرسپولیس دارن تو کنکور کارشناسی ارشد ندارن» و همچنین « مظلومى چرا باید شوکه باشه؟ اون سه تا رو هم اخرین لحظات خوردن»


256 41

 

کد N1009717

وبگردی