آفتاب

رضایی: جریانات سیاسی منافع ملی را بر تفکرات حزبی ارجح بدانند

رضایی: جریانات سیاسی منافع ملی را بر تفکرات حزبی ارجح بدانند

‌نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات سیاسی کشور حفظ منافع ملی و اتحاد کشور را بر منافع و تفکرات حزبی خود ارجح بدانند.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی - اظهار کرد: بحث هسته‌ای کشور در یک فرایند دو ساله با نظارت و سیاستگزاری رهبری به انجام رسید و عملا این مذاکرات که با اجازه ایشان پیگیری شد امروز به نتیجه رسیده است و باید برای اجرا هوشمندانه عمل شود.

وی با تاکید براینکه باید کلیه راه‌های نفوذ تهدیدات و آسیب‌ها به دقت بررسی و بسته شود، گفت: نامه مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان مسلما در کاهش این آسیب‌ها بسیار موثر خواهد بود و مجریان نیز باید مقید باشند و موارد براساس تاکید و آینده ترسیم شده از سوی رهبری مو به مو اجرا شوند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه انتظارها این است که تیم مذاکره‌کننده و تیم نظارتی وزارت خارجه، کشور را از بروز آسیب‌ها حفظ کنند چراکه شرایط کنونی حساس تر از مراحل قبل است و طرف مقابل همچنان تفکرات حیله‌گرانه خود را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هرگونه غفلت برای کشور آسیب‌زا خواهد بود، عنوان کرد: نباید لحظه‌ای با خوش‌بینی وارد شد. کشور توانایی و قابلیت ویژه‌ای به مدد دانشمندان در اختیار دارد که دشمن و طرف مقابل همچنان به دنبال گرفتن این توانایی هستند، براین اساس باید مراتب نظارتی ویژه‌ای در این راستا اعمال شده و در نظر گرفته شود.

رضایی با تاکید بر اینکه طبق منویات رهبری باید چارچوب دستاوردها حفظ شود، گفت: علاوه بر ضرورت توجه به تاکیدات رهبری لازم است که همه جریانات سیاسی داخلی نیز سعی در تبعیت از تاکیدات رهبری داشته باشند و منافع ملی، اتحاد و انسجام را مقدم بر تفکرات سیاسی و حزبی خود بدانند چراکه کشمکش به ضرر کشور تمام خواهد شد.

انتهای پیام

کد N1008745

وبگردی