آفتاب
پس از رفتن از رادیو

«جمعه ایرانی‌»ها در نمایشگاه مطبوعات حاضرند

«جمعه ایرانی‌»ها در نمایشگاه مطبوعات حاضرند

دست‌اندرکاران «جمعه ایرانی» و برنامه قدیمی «صبح جمعه با شما» پس از کوچ رسانه‌ای از رادیو از پنجره‌ای تازه با مخاطبانان تعامل خواهند داشت و قرار است در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از پایگاه اطلاع‌رسانی جدیدشان با عنوان «شاد شو» رونمایی کنند.

برای «جمعه ایرانی‌»ها همچنین غرفه‌ی ثابتی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در نظر گرفته شده است.

سعید توکل، سردبیر قدیمی برنامه «جمعه ایرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با اعلام این خبر درباره جزئیات آن توضیح داد: گروه «جمعه ایرانی» پس از کوچ رسانه‌ای از رادیو، درصدد هستند تا از پایگاه اطلاع‌رسانی‌شان در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات رونمایی کنند.

وی گفت: در مراسم رونمایی از سایت «شاد شو» قرار است شخصیت‌های مختلف فرهنگی،‌ هنری مطبوعاتی رسانه‌ای دانشگاهی و سیاسی حضور داشته باشند.

توکل همچنین از اختصاص غرفه ثابت به سایت شاد شو در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: دست‌اندرکاران «جمعه ایرانی» قرار است در طول هفت روز نمایشگاه مطبوعات، سایت جدید شاد شو را معرفی و درباره فعالیت‌های اطلاع‌رسانی کنند.

توکل گفت: امیدواریم با یاری خداوند و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهد شد، به‌زودی از پنجره‌ای تازه با مخاطبان همیشگی‌مان صحبت کنیم و در خیابانی جدید (فضای مجازی) به دیدارشان برویم. می‌کوشیم همچون گذشته با ارائه مجموعه‌های شاد صوتی و تصویری، گرم‌کننده محفل دل‌زندگان شاد ایران‌زمین باشیم.

توکل یادآور شد: تلاشمان این است که از طریق تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، نت‌بوک‌ها و رایانه‌ها برنامه «جمعه‌ایرانی» را در دسترس قرار دهیم و با توسعه‌ای که در فضای مجازی کشور ایجاد شده و با حمایت تمامی حمایت‌کنندگان قدیمی به‌ ویژه آحاد مردم دوست‌داشتنی و با نشاط سرزمین‌مان جایگاه خوبی پیدا کنیم و خدمت‌گزار باشیم.

انتهای پیام

کد N1008648

وبگردی