آفتاب

هشدار مسئول اطلاعاتی انگلیس درباره خطرهای داعش علیه این کشور

هشدار مسئول اطلاعاتی انگلیس درباره خطرهای داعش علیه این کشور

واحدمرکزی خبر نوشت: رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس از افزایش خطرها و تهدیدهای گروه تکفیری- صهیونیستی داعش در این کشور خبر داد و اعلام کرد نیروهای امنیتی به حال آماده باش هستند.


به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری «النشره»، اندرو پارکر، پس از کشف و خنثی سازی شش طرح حمله تروریستی ظرف ماه های اخیر، رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس (ام. آی-5) درباره حملات کشنده و نمایشی گسترده و گروهی گروه تروریست داعش در انگلیس هشدار داد.
روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس به نقل از پارکر اعلام کرد دستگاه اطلاعاتی انگلیس ظرف ماه های گذشته توانست دستکم شش حمله بزرگ گروه حامیان داعش را در انگلیس کشف و خنثی کند.
وی گفت سطح هشدار در انگلیس به درجه بی سابقه ای رسیده است و نیروهای امنیتی در طول بیست و چهار ساعته به گونه ای که فردی طی سی و دو سال تجربه کاری خود چنین چیزی را ندیده است بیدار هستند.
وی گفت: کارمندان دستگاه اطلاعاتی به طور پیوسته درباره کشف خطر داعش فعال هستند و بزرگ ترین بخش فعالیت ما نیز درباره فعالیت عناصر داعش شده است زیرا حدود هفتصد و پنجاه تن از اتباع انگلیس در سوریه عضو داعش هستند.

4949

کد N1008473

وبگردی