آفتاب

امام‌ جمعه کرمان: سوریه خط مقدم ماست

امام‌ جمعه کرمان: سوریه خط مقدم ماست

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سوریه خط مقدم ماست و کشور ما سرمایه‌گذاری زیادی برای آنان انجام داده است، زیرا اگر سوریه سقوط کند پس از آن نوبت به کشور ما می رسد که به حمدلله این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، آیت الله "سید یحیی جعفری"در دیدار با مشاور عالی رهبری در امور بین الملل و رییس سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: باید بسیج را در بعد کیفیتی تقویت کنیم زیرا اساس کار کیفیت است تا هر زمان که نیاز به حضورشان بود بدون اما و اگر در صحنه حاضر شوند.

وی با بیان اینکه حضور بسیج رمز توفیق ما در 36 سال گذشته است تصریح کرد: اطمینان داریم با حضور بسیج کسی جرات تجاوز به میهنمان را ندارد ضمن آنکه در حال حاضر از ساخت مدرن ترین سلاح ها از طریق رسانه ها باخبر می شویم که باعث خوشحالی ما است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امروز تنها جنگ نرم مد نظر استکبار جهانی می باشد که باید هوشیار باشیم و همینطور که صدها شبکه فارسی زبان علیه ما تلاش می کنند رسانه ها در مقابله با این جنگ تمام تلاش خود را به کار گیرند.

جعفری اظهار کرد: با وجود مقام معظم رهبری و سابقه ای که نظام جمهوری اسلامی دارد دیگر کسی نمی تواند برای کشور ما مشکلی ایجاد کند اگر چه قصد آسیب رسانی دارند اما باید بگویم «دشمن‌ های و هوی تو خالی ای بیش ندارند» .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: اگرچه در طول مدت نظام جمهوری اسلامی ارتش ، سپاه و بسیج کشور ما به مرحله عالی رسیده اند اما باز باید در جهت بالابردن کیفیت کار خود تلاش کنند زیرا حادثه خبر نمی کند و کار به یک باره صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج باید خود را تقویت و توسعه بخشد تصریح کرد: بسیجی نباید تنها اسم بسیجی را یدک بکشد بلکه رسم بسیج و تعلیمات نظامی هم باید در آنها وجود داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه متاسفانه امروز قدرت در دست کسانی است که هیچ مقدساتی را پرستش نمی کنند افزود: اگر آمریکا می توانست با حمله به ایران نظام جمهوری اسلامی را نابود کند به هیچ عنوان دریغ نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه کشور اسلامی ایران از قدرت نظامی بالایی برخوردار است گفت: امروز یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا هستیم اما باز نباید هوشیاریمان را نه تنها در جبهه جنگ بلکه در تمامی جبهه های اقتصادی، سیاسی و ...از دست بدهیم.

جعفری تصریح کرد: اگرچه قدرت آمریکا روز به روز در حال تضعیف است اما باز نباید بگذاریم انها به سیاست های ما نفوذ پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: آمریکا پشتیبان داعش است و قصد نابودی آن را ندارد زیرا از داعش به عنوان مترسکی در کشورهای دیگر برای نابودی مسلمانان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه سوریه خط مقدم ماست تصریح کرد: کشور ما سرمایه گذاری زیادی برای سوریه انجام داده است زیرا می دانیم اگر سوریه سقوط کند پس از آن نوبت به کشور ما خواهد رسید که به حمدلله این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

جعفری ادامه داد: همه می دانند دشمن از راه زور به مقاصد خود می رسد اما این موضوع درباره ایران صدق نمی کند زیرا با وجود بسیجیان و سردار حاج قاسم سلیمانی زیر بار حرف زور نخواهیم رفت.

امام جمعه کرمان در پایان خاطر نشان کرد: همه مسئولین در هر جایگاهی که قرار دارند باید علم،تقوا و بصیرت را فرا گیرند زیرا بی تقوایی انسان را نابود خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N1008300

وبگردی