آفتاب

تعریف هوشنگ گلمکانی از سریال حسن فتحی/ «شهرزاد» و «دندون طلا» برای شبکه خانگی آبرو خریدند

تعریف هوشنگ گلمکانی از سریال حسن فتحی/ «شهرزاد» و «دندون طلا» برای شبکه خانگی آبرو خریدند

هوشنگ گلمکانی با اشتراک گذاشتن عکسی از سریال «شهزاد» نوشت که کارهای اخیر حسن فتحی و داود میرباقری احترام برانگیزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این منتقد و دبیر شورای نویسندگان مجله فیلم نوشت: «سریال‌های «دندون‌طلا» و اخیرا «شهرزاد» برای شبکه نمایش خانگی آبرو خریده‌اند. هر دو بدون این‌که شاهکار و فوق‌العاده باشند کارهایی احترام‌برانگیزند چون پیداست که به تماشاگر احترام می‌گذارند. سرسری و سرهم‌بندی‌شده نیستند و برای جزییات‌شان وقت ‌و فکر و انرژی و هزینه صرف شده است.»

[span]او همچنین به پخش سریال «بریکینگ بد» همراه با دی وی دی سریال شهرزاد هم اشاره کرده و آن را اتفاق عجیبی دانسته است: « اما اتفاق عجیبی در «شهرزاد» افتاده که تصور می‌کنم در تاریخ شبکه خانگی (شاید در دنیا) بی‌سابقه باشد. تا حالا که دو قسمت از سریال پخش شده، همراه هر قسمتش یک قسمت از سریال معروف و دیدنی «بریکینگ بد» هم روی دی‌وی‌دی هست. مثل هدیه! کامل، از سر تا ته. از اولین قسمت اولین فصل، آن هم دوبله‌شده، با صدای بی‌نظیر ناصر طهماسب به جای والتر وایت شخصیت اصلی سریال. این «هدیه» در حالی تقدیم به خریداران سریال «شهرزاد» شده که نه در تبلیغاتش - تا جایی که دیده‌ام - به آن اشاره شده و نه روی جلد دی‌وی‌دی آن کوچک‌ترین اشاره‌ای به این موضوع شده.

عجیب است. اگر این «هدیه» جنبه تبلیغی برای تشویق خریداران «شهرزاد» را دارد چرا در روی جلد اطلاع‌رسانی نشده؟ با فکر کردن به هر احتمالی می‌بینیم که یک جای کار می‌لنگد.»

 view

کد N1007134

وبگردی