آفتاب

باهنر: رونمایی از موشک جدید بالستیک به مصلحت بود/ نیاز سالانه 150 میلیارد دلار برای اشتغال

باهنر: رونمایی از موشک جدید بالستیک به مصلحت بود/ نیاز سالانه 150 میلیارد دلار برای اشتغال

مهر نوشت: نایب رئیس دوم مجلس، با بیان اینکه دست دشمن در صورت تجاوز پیش از رسیدن به مرزها قطع خواهد شد، گفت: رونمایی از موشک جدید بالستیک در این زمان خاص به مصلحت بود و این تنها بخش کوچکی از توان نظامی ماست.

محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در همایش ملی «پدافند غیرعامل» با اشاره به اینکه ما هنوز هم تحت هجمه استکبار قرار داریم، گفت: برای مقابله با این هجمه، چاره‌ای جز مقاوم شدن نیست.

وی با بیان اینکه اسلام بزرگترین و مهمترین سد راه دشمن است، اظهار داشت: مسائل هسته‌ای و حقوق بشر تنها یک بهانه است تا از طریق آن بتوانند خواب آشفته‌شان که حذف جمهوری اسلامی است، محقق کنند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی و تست موشک جدید بالستیک ایران، افزود: این موضوع یعنی رونمایی از این موشک در این زمان خاص به مصلحت است و اینها تنها بخش کوچکی از توان نظامی ماست که مانند یک توده عظیم یخ فقط بخش روی آب آن دیده می‌شود و ما به دشمن می‌گوییم که بخش‌های دیگر این توان در مواقع لازم بدون اجازه از کسی رونمایی خواهد شد.

باهنر ادامه داد: دست دشمن در صورت تجاوز پیش از رسیدن به مرزهای کشورمان قطع می‌شود. البته باید بدانیم که حامی این مقاوم‌سازی‌ها با سلاح و ابزار نیست و ما می‌بایست به مقاوم‌سازی زیرساخت‌ها، زیربناها و حیات شهروندان توجه کنیم؛ در بحث پدافند غیرعامل نمی‌توان موفق بود مگر با استفاده مناسب از ظرفیت‌ها.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی در کشور، تصریح کرد: مدتی قبل خدمت مقام معظم رهبری، بنده با گزارشی از واژه «اقتصاد مقاومتی» استفاده کردم که ایشان به این مضمون فرمودند «تاکنون بیش از هزار بار این اصطلاح را از زبان مسئولان شنیده‌اید اما اقتصاد مقاومتی نیازمند یک قدم اجرایی و یک حرکت است»؛ وگرنه تکرار صرف آن، موضوع را حل نمی‌کند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رفع مشکل اشتغال، ما به سالی 150 میلیارد دلار در کشور نیازمندیم و می‌توان با همپیمانان بزرگ در جهان کار کرد.

باهنر در پایان تصریح کرد: این هجمه‌ها در حوزه‌های سیاسی و غیرسیاسی در فضای مجازی شکل می‌گیرد و اگر سد راه مناسبی در مقابل آن قرار ندهیم، این هجمه‌ها تا اتاق خواب افراد نفوذ خواهد کرد.

2727

 

 

کد N1007001

وبگردی