آفتاب

استاندار اسبق اصفهان: دلواپسان اصفهان تحریک شده بودند/مدیران احمدی‌نژاد هنوز در رأس کارند

استاندار اسبق اصفهان: دلواپسان اصفهان تحریک شده بودند/مدیران احمدی‌نژاد هنوز در رأس کارند

ایلنا نوشت: سیدمحمود حسینی استاندار اسبق اصفهان درباره حاشیه‌های ایجاد شده در سفر یکی از مقامات سابق اروپایی به ایران گفت: دلیل این رفتارها روشن است. اینها افرادی هستند که چندی پیش بعد از سخنرانی یک نماینده متمایل به پایداری به دفن یک ایرانشناس اعتراض کرده و رفتند در پل خواجو در روی قبر یک ایرانشناس دیگر شعارنویسی کردند و رفتارهایی نشان دادند که پسندیده نبود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد گفت: امروز هم بعد از سخنرانی همان سخنران این حرکت انجام شده و به نظر می‌رسد این رفتارها بیشتر مصرف داخلی برای انتخابات آینده دارد و با منافع ملی ایران قابل انطباق نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی یک توریست یا سرمایه‌گذار به کشور می‌آید نظام جمهوری اسلامی مسئول امنیت اوست و کسانی که با حضور او در کشور مخالفند نباید جلوی محل استراحت او یا یک هتل تجمع کنند چرا که ایجاد رعب در محل استراحت سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی درست نیست.

استاندار اسبق اصفهان تاکید کرد: شورای تامین استان و فرماندار اصفهان وظیفه داشتند و دارند در کنار نیروی انتظامی امنیت سرمایه‌گذاران و گردشگران را تامین کنند و متاسفانه در مورد این مساله فرماندار اصفهان و دستگاه‌های امنیتی پاسخ روشنی درباره اتفاقات رخ داده ارائه نکردند.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران دوران احمدی نژاد هنوز در بسیاری از استان‌ها در رأس کار هستند، گفت: قطعا چنین رفتارهایی موجب وهن ایران خواهد شد که اگر دستگاه رسمی و وزارت خارجه ایران به فردی ویزا دهد کشور توانایی تامین امنیت او را ندارد و این پیام خوبی نیست به خصوص در موقعیتی که  به دنبال جذب سرمایه‌گذاری خارجی هستیم و مدتی است صنعت توریسم در کشور رونق پیدا کرده و اکثر هتل‌ها در اصفهان میزبان تعدادی از مسافران خارجی هستند.

2727

 

 

کد N1006946

وبگردی